Zerpent Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei, Når jeg skulle slå på min Wii i dag så vil den ikke starte. Når jeg prøver å slå den på så lyser feltet der du putter inn cd'er men ingen ting skjer. Ikke noe bilde på skjermen og av og til blir det skraping i høyttalerne. Har prøvd å slå den av og på mange ganger men uten noe resultat. Har også prøvd å dra ut strømkontakten i noen minutter men det hjelper heller ikke. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hmm.. kan ikke si at jeg har sett dette før, men har du prøvd å røske ut av alle ledningene og sette de inn igjen? Sikker på at du har på riktig kanal på tv'en ? Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 hmm.. kan ikke si at jeg har sett dette før, men har du prøvd å røske ut av alle ledningene og sette de inn igjen? Sikker på at du har på riktig kanal på tv'en ? 7606194[/snapback] Har ikke prøvd å dra ut alle kabler. Kun strøm. Kan prøve det nå men syns det er merkelig om det skulle hjelpe. Har riktig kanal på tv'n. Har brukt den hver dag siden julaften så jeg vet hva det skal være. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 hmm.. kan ikke si at jeg har sett dette før, men har du prøvd å røske ut av alle ledningene og sette de inn igjen? Sikker på at du har på riktig kanal på tv'en ? 7606194[/snapback] Har ikke prøvd å dra ut alle kabler. Kun strøm. Kan prøve det nå men syns det er merkelig om det skulle hjelpe. Har riktig kanal på tv'n. Har brukt den hver dag siden julaften så jeg vet hva det skal være. 7606302[/snapback] Har dratt ut alle kabler og sjekket at alt er riktig nå. Fortsatt ikke noe bedre. Blir nok nødt til å levere den i butikken. Men da blir jeg nok uten wii en god stund fremover... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 ja, eller kanskje du kan finne ut av det hvis du googler det.. bare at du skriver på engelsk : "Wii problem" eller noe sånt.. Men lykke til.. får håpe du fikser det .. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Var sånn hos meg idag og, men så koblet jeg den ned. Ventet en time. Koblet opp alt sammen igjen, og woops satt jeg med Zelda igjen ^^ Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Du har Zelda du er heldig Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har vel hendt et par stk dette her, men det har ordnet seg for dem iallefall tror jeg.. napp ut strømmen og la den stå over natten og test neste morgen om det er noe liv i den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå