olavh Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 VG skriver på sine nettsider i dag at Starts Marius Johnsen er svært nær en utlånsavtale med tyske Köln. En utlånsavtale på 6 måneder. Han vil i såfall bli den andre Starts beste spillere som forlater Start på utlån til bedre europeiske ligaer.Om dette skjer, vil enten Doffen eller Marius komme tilbake til Start i løpet av sesongen og hvordan vil Start klare seg uten to av side beste spillere i oppstarten eller hele sesongen 2007? Jeg håper og tror at de vil klare seg, selv uten Doffen og Marius, om han går til Köln. Men da må Start få farten opp og få hentet inn gode forsterkninger før seriestarten i april! Jeg går ikke med på sure nederlag mot Ålesund, Viking og Tromsø i de tre første kampene. De lagene bør slås. Minst 7 poeng ihvertfall! Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Spillerflukt fra Start? Hmmm. Tror det kan bli tøft å erstatte såpass gode og profilerte spillere, men så klart er ingen uerstattelig. Jeg tror i utgangspunktet ikke at noen av disse kommer tilbake til Start om seks måneder. De går begge til utenlandske klubber hvor det meste tilsier at de kommer til å få godt med spilletid, og det er vel det de har lyst til begge to, så da forblir de nok i utlandet en stund. Jeg unner dem begge suksess i klubbene de drar til, og jeg håper også at Start ikke faller altfor mye sammen selv om de mister dem. Endret 30. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=688260 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg