win32 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hallo. etter at jeg har laget en bakgrunnsfarge, så vil ikke brust tool tegne med annen farge enn hvit , er det en innstilling jeg må gjøre? er veldig nybegynner på området Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Penselen maler med den fargen som er satt som framgrunnfarge i verktøyboksen til venstre, markert med ein raud firkant på biletet. For at det skal fungere som forventa elles, skal dei to boksane markert med ein blå firkant vere satt til Normal og 100%. Lenke til kommentar
win32 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) slik ser det ut til meg nå, likevel blir det hvitt :S er ganske plagsomt, takker for svar Endret 30. desember 2006 av win32 Lenke til kommentar
win32 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 også lurer jeg på hvordan jeg kan forstørre et bilde? det jeg har nå er ganske lite (143x107) og jeg lurer på om man kan gjøre det litt større? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Image --> Image size. Veit ikkje kva som er løysinga på problemet ditt med penselen, men kva meiner du forresten med å «lage ein bakgrunnsfarge»? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hallo.etter at jeg har laget en bakgrunnsfarge, så vil ikke brust tool tegne med annen farge enn hvit , er det en innstilling jeg må gjøre? er veldig nybegynner på området 7605666[/snapback] Det er ikke sånn at du bruker viskelæret isteden for brush toolen da? Den feilen har jeg gjort ganske mange ganger Hvis ikke så vet ikke jeg gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå