Gå til innhold

Hva synes dere om min hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er nybegynner så er bra egentlig, er du ikke det, så er det ikke fult så bra.

Du mangler title tag i head og charset. Det må du fikse.

Designet, tja... jeg liker det egentlig ikke. Fargene passer liksom ikke inn her. Knall blå på brunt, og brunt på lyse grønt... njaa, det går ikke helt bra her.

Menyen er hakkete og skrifta er ikke særlig pen, og jeg syntes hover effekten er lite nødvendig.

Men er du nybegynner er du vært flink, ikke... da har du feila litte granne nå.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis du er nybegynner så er bra egentlig, er du ikke det, så er det ikke fult så bra.

Du mangler title tag i head og charset. Det må du fikse.

Designet, tja... jeg liker det egentlig ikke. Fargene passer liksom ikke inn her. Knall blå på brunt, og brunt på lyse grønt... njaa, det går ikke helt bra her.

Menyen er hakkete og skrifta er ikke særlig pen, og jeg syntes hover effekten er lite nødvendig.

Men er du nybegynner er du vært flink, ikke... da har du feila litte granne nå.

Lykke til :thumbup:

7605771[/snapback]

Takker;)

Tja eg e vell nybegynner:P Ellår har holt på me html å css i 2 måneder. Hatt d 3 uger på skolen;). Men må vell bli bedre for eg vil utdanna meg webdesigner;) så jaja får jobba videre ma an.

Någen forslag te farger foresten?

Lenke til kommentar

Synes dette nesten var litt sjarmerende :!:

Noe du virkelig bør fikse på er fargevalget ditt, der har du desverre bommet ganske kraftig!

Du burde nok kanskje revurdert oppsettet ditt litt, synes det ble ganske rotete med den "kors-formen" eller hva jeg skal kalle det.

Alt i alt er nok dette ikke en spesielt pen side, men vi har alle hvert nybegynnere en gang :)

Du kan kanskje finne inspirasjon til nye farger på for eksempel Colormatck.dk

Stå på!

Endret av erixz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...