Reven_19 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg vil bare vite hva dere synes om min hjemmeside? Hva jeg kunne jort bedre å sånt. MikkelWeb Endret 30. desember 2006 av Reven_19 Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvis du er nybegynner så er bra egentlig, er du ikke det, så er det ikke fult så bra. Du mangler title tag i head og charset. Det må du fikse. Designet, tja... jeg liker det egentlig ikke. Fargene passer liksom ikke inn her. Knall blå på brunt, og brunt på lyse grønt... njaa, det går ikke helt bra her. Menyen er hakkete og skrifta er ikke særlig pen, og jeg syntes hover effekten er lite nødvendig. Men er du nybegynner er du vært flink, ikke... da har du feila litte granne nå. Lykke til Lenke til kommentar
Reven_19 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Hvis du er nybegynner så er bra egentlig, er du ikke det, så er det ikke fult så bra. Du mangler title tag i head og charset. Det må du fikse. Designet, tja... jeg liker det egentlig ikke. Fargene passer liksom ikke inn her. Knall blå på brunt, og brunt på lyse grønt... njaa, det går ikke helt bra her. Menyen er hakkete og skrifta er ikke særlig pen, og jeg syntes hover effekten er lite nødvendig. Men er du nybegynner er du vært flink, ikke... da har du feila litte granne nå. Lykke til 7605771[/snapback] Takker;) Tja eg e vell nybegynner:P Ellår har holt på me html å css i 2 måneder. Hatt d 3 uger på skolen;). Men må vell bli bedre for eg vil utdanna meg webdesigner;) så jaja får jobba videre ma an. Någen forslag te farger foresten? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Her kan du se etter inspirasjon: http://norskwebforum.no/viewtopic.php?t=29926 Masse lenker, der finner du nok fine farger. Endret 30. desember 2006 av Beethoven Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ikke så veldig imponert akkurat. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Synes dette nesten var litt sjarmerende :!: Noe du virkelig bør fikse på er fargevalget ditt, der har du desverre bommet ganske kraftig! Du burde nok kanskje revurdert oppsettet ditt litt, synes det ble ganske rotete med den "kors-formen" eller hva jeg skal kalle det. Alt i alt er nok dette ikke en spesielt pen side, men vi har alle hvert nybegynnere en gang Du kan kanskje finne inspirasjon til nye farger på for eksempel Colormatck.dk Stå på! Endret 30. desember 2006 av erixz Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 der fikk du noen tips.. Endre fargen ja Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Menyen er litt hemma.. Ellers så hadde det vært fint hvis du hadde byttet ut fargene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå