-Tommy Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har fått ny Nokia 7390 til jul. Jippi... Bare ett problem. Det mongo minnekortet vil ikke formateres. Om du formaterer det i mobilen eller på pc'n så får jeg samme beskjeden hver gang jeg prøver å komme inn på det. "Minnekort ikke formatert" -Å så teit... "formatere nå?" - Yahay, selvfølgelig vil jeg det. "Slette alle data på minnekort?" -Javel.. "Formaterer minnekort" - ..... "Minnekort formatert" - Tuller du? Så flott da. Neste gang jeg går inn på det kommer hele greia på nytt og jeg blir like gal. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer! Rå telefon. Hva slags kort er det du har? Jeg har brukt microSD-kort fra Komplett på flere telefoner nå, og de fungerer glimrende. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Thx.. ^^ Micro SD... TwinMOS 1gb.. Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Thx.. ^^ Micro SD... TwinMOS 1gb.. 7605672[/snapback] Nokias telefoner er svært kresne på minnekort. Har hatt masse problem med kingston. Sandisk eller Nokia sine kort anbefales utvilsomt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Ok, takker for svar. Får gå ned på butikken og bytte det til et annet merke da. Lenke til kommentar
Erato Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dette er virkelig sært. Hvorfor registrerer telefonen et kort og ikke et annet da? Kjenner forøvrig en som har nøyaktig samme problemet , samme kortet og faktisk. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 kingston kortet mitt har funket en hel måned men nå vil det ikke funke lenger:( Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) har nå kjøpt nokia 7390 selv og meget fornøyd så langt, men... Får ikke formatert minnekortet som fulgte med. når jeg går inn på kortet enten via galleri eller programmer får jeg bare følgene beskjed: kortet er ikke formatert... Operasjon mislyktes.. Får heller ikke opp noen valg på menyen der jeg kan gå inn å formatere. De mulighetene jeg har er: Nedlastninger Detaljer Visningstype Sorter Legg til mappe minnestatus merk merk alt Thats it. Jeg får formatert kortet i pc'en dog, men får samme beskjed når jeg setter det i telefonen Noen ideer? Hilsen espen Har også kjøpt et nytt kort fra chlas olson på 1 gb.. funker ikke det heller http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=2159343 Endret 27. januar 2007 av Comodore Lenke til kommentar
Erato Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 I mitt tilfelle var det faktisk en feil på telefonen og den er nå sendt inn til reperasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå