misterpogo Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei. Fikk i dag X1300pro i posten. Satte det inn i maskinen og instalerte de nyeste driverene, nyeste directX, og Catalys Control Center. Når jeg fyrte opp Guild Wars derimot, var der en type grafikkfeil som viser seg spesielt når jeg er nært vegger: Har: pentium 3, 3ghz 1gb Ram mye ledig plass og god temperatur i maskinen noen som har erfaringer med dette eller vet hva som feiler? Edit: Gjelder forsåvidt Age of Empires 3 og Endret 30. desember 2006 av misterpogo Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 er det slik i alle spill? til og med GF6200 har bedre grafikk send epost til du de bestilte det fra og si hva det er og om de kan fikse det? Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Er ikke grafikken, men flimringen som du kan se på bildene Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 det der var rart gitt prøv og laste ned siste drivene. hvis ikke det går så kan du pøve og sjekke tempen til den.(post den) vara det kke med en cd når du fikk kortet? hva slaks skjermkort brukte du får? Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 41* i dataen. Fikk med en cd, men den inneholdt jo utdaterte drivere, så jeg oppdaterte de med de fra ATI.com. Fra før hadde jeg Radeon 9200 (måtte nedgradere etter 9600 kortsluttet) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) prøv og legge in de "utdaterte" driverne da hvordan går det? hvordan er luft sirklasjonen i pc en? Endret 30. desember 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Holder på med CD'en som fulgte med nå. Sirkulasjonen er god den. Har satt en bordvifte inn mot siden og(døra er av) Edit: funket ikke med cd'en som fulgte med nei Endret 30. desember 2006 av misterpogo Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 send epost til de du kjøpte kortet fra. har ikke flere ideer en det jeg Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Får gjøre det. takk for hjelpen Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 det er jo ikke noe og takke for når det ikke hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå