Loled Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei jeg trenger en ny forsterker, Jeg lurer på DENNE forsterkeren er god? jeg har en 800W sub og to 340 w høytalere. Det jeg lurer på med den forsterkeren er om jeg kan stille på bassen, for jeg trenger en forsterker som gir mye bass. Og så lurer jeg på om det er Surround i den. Vis den suger så gi meg link til en annen forsterker til under 1,3k Jeg trenger på den: * Aux tilkobling * slik at jeg kan stille på bassen * Det må ikke være Surround. Takker for raske svar :!: Lenke til kommentar
Loled Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 OPP trenger svar fort Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) jeg ville ikke kjøpt eltax Hvis du leser på komplett siden så står det meste du lurer på. Features:• 2 x 50W stereo receiver • Built in AM/FM tuner • 4 line inputs • 2 x speaker A + B output • Remote control • Frequency range: +/-3dB, 20Hz – 20kHz • Signal/Noise ratio: 90dB • Tuning range: FM 87.5 MHz–108 MHz (50 kHz step) • Tone Control Bass/Treble Analogue audio inputs CD, AUX1, AUX2, Tape Endret 30. desember 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Virket litt svak til å drive ditt system? Se heller på gamle brukte forsterkere, myyye billigere og kraftigere Lenke til kommentar
Loled Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Ok takker for svar men hvor skal jeg få tak i gamle forsterkere? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 www.finn.no www.qxl.no Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 www.avtorget.no bruktbørsen på hifisentralen.no osv.. til 1300,- finner du ikke en ny forsterker som duger desverre.. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 ok, jeg for kjøpe en brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå