Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg bruker å dra til byen å spise hamburger eller pizza (gidder ikke å lage mat når jeg er fyllesyk). Men ellers funke brød pålegg (uten brød selfølgelig) eller grøt med tunfisk, som kanskje er det beste. 7604820[/snapback] Grøt med tunfisk... Er du helt på styr Etter en skikkelig fyll, så er saltbalansen fucka opp i cellene, så da må man etterfylle og gjerne slenge på litt fett hvis noen idiotiske damer til og med har bydd på dansing 7606701[/snapback] Du skulle bare vist hva du går glipp av. 7613251[/snapback] Jeg vet forbannet godt hvilke damer jeg har gått glipp av, og tunfiskene "steamer" jeg glatt forbi Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) cola=fosfor juice=syreholdig senker høy ph i celler så de trekker inn mer veske. da kan en ta inn mer vann. b-vitaminer og magnesium tilskudd. urte-te for å friske opp, små beroligende. bade i saltvann, en smule sol og gå en del, svette ut. hvitløk og chili for å svette godt. PIZZA=alt du trenger, helst egenkomponert hvis du gidder, gjør noe kreativt i den verste stund, begynn å lag og pønsk ut hva du og hvordan. Smelted ost har en beroligende effekt. for all del puste, få gang i de smøg asfalterte lungene som har krympet som en tørrstekt steik. tøye ut for å sile ut mer beroligende. http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-pl...le=filename.pls lytte til denne radiostasjonen. da blir det lettere å gå opp disse trappene Endret 1. januar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 milkshake... det har vært redningen for meg gjennom hele studenttilværelsen iallefall Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde i meg ristet kneipbrød med majones, surkål, skinke og ost. Samt en liter eller 2 med vann. Våknet uten fyllesyke -- men sov riktignok 12 timer også. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fyllekule deluxe natt til 1. Januar. Startet dagen med å spy. Deretter spiste jeg Egg og Bacon til frokost.. kom opp etter 10-20min. Spiste nada fram til Middag. Kveite eller noe sånnt sto på menyen da. Spiste et halvt stykke.. måtte gå fra middagsbordet midt under middagen for å spy. Nå i morrest spiste jeg 2 skiver som har holdt seg veldig fint på plass nå i 30min. Fyllesyken ga seg i natt tydeligvis. Den er byttet ut med Influensa. Heldigvis har jeg trening i kveld.. Fisk annbefales altså ikke dagen derpå. Iallefall ikke den typen jeg spiste Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 cola=fosforjuice=syreholdig senker høy ph i celler så de trekker inn mer veske. da kan en ta inn mer vann. b-vitaminer og magnesium tilskudd. urte-te for å friske opp, små beroligende. bade i saltvann, en smule sol og gå en del, svette ut. hvitløk og chili for å svette godt. PIZZA=alt du trenger, helst egenkomponert hvis du gidder, gjør noe kreativt i den verste stund, begynn å lag og pønsk ut hva du og hvordan. Smelted ost har en beroligende effekt. for all del puste, få gang i de smøg asfalterte lungene som har krympet som en tørrstekt steik. tøye ut for å sile ut mer beroligende. http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-pl...le=filename.pls lytte til denne radiostasjonen. da blir det lettere å gå opp disse trappene 7620942[/snapback] Hehe,, nei den der boikotte æ, altfor mye arbeid, Men flott å få et sånt svar Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Da var det bare å dra frem salt potetgullposen og få i seg noen glass melk Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 da blir det lettere å gå opp disse trappene 7620942[/snapback] Stilig bilde! Ble min nye skrivebordsbakgrunn Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Toast-brød med et syltynt lag med smør og masse salt potetgull på er ca diggest dagen derpå - etterfulgt av noe junk seinere på dagen (kvelden). Syns jeg. Og store mengder cola og/eller appelsinjuice. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis du har skikkelig katapultmage, kaster opp alt, så er det digg å spise salat kjeeeempesakte. Kyllingnudler har en fin, legende effekt, og ingefærøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå