Sitronade Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vann og sukker(noe søtt) hjelper med å få alkoholen ut av kroppen. =) Lenke til kommentar
joku Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg bruker å dra til byen å spise hamburger eller pizza (gidder ikke å lage mat når jeg er fyllesyk). Men ellers funke brød pålegg (uten brød selfølgelig) eller grøt med tunfisk, som kanskje er det beste. 7604820[/snapback] Grøt med tunfisk... Er du helt på styr Etter en skikkelig fyll, så er saltbalansen fucka opp i cellene, så da må man etterfylle og gjerne slenge på litt fett hvis noen idiotiske damer til og med har bydd på dansing 7606701[/snapback] Du skulle bare vist hva du går glipp av. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Salt (Mineraler) Grønnsaker e.l. (Vitaminer) Brød (Fiber) VANN! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ikke sushi. Det er suicide. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sushi før man skal drikke er også småteit. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Husker jeg og en kompis gikk på butikken kl. 9 om morgenen, og handlet fiskekaker, brød og majones etter å ha drukket sammenhengende hele natta. Har aldri vært så himla godt med kalde fiskekaker på kneip med majones på Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sushi før man skal drikke er også småteit. 7613580[/snapback] Klarte å gjøre det i fjor, på nyttårsaften.. Gikk greit etter at jeg fikk det ut. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) EDIT: Flytter spm til snodige ting du lurer på Endret 31. desember 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Salt (Mineraler) Grønnsaker e.l. (Vitaminer) Brød (Fiber) VANN! 7613401[/snapback] Hvorfor vitaminer og fiber? Det er forresten en del fiber i salat/grønnsaker også iirc. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Så her sitter man i samme situasjon igjen Glemte av (!) å ta en Zyrtec når jeg kom hjem i natt (allergimedisin, som visstnok skal hjelpe mot fyllesyke) så prøvde meg på en spansk en å tok i dag når jeg våknet. skal tro om dette hjelper Endret 1. januar 2007 av Backbone Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Zyrtec kan du ta før du drar ut for max effekt. Når du kommer hjem er det å drikke mye vann (e.l.) og å få i deg ørlitt salt som er viktig. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Spis masse feit mat før dere skal ut å drikke, så får der ikke plager.. ikke etter at du allerede HAR drukket Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tnn, da mister man vel også deler av den "ønskede" effekten av alkohol, for de som er opptatt av den. Eller har jeg misforstått noe? Dagbladet har i dag en fin artikkel om emnet for de som gidder å lete det frem. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Iskald eple/appelsin og en tørr brødskive. Det var jævlig ikveld. Fyllasjuken så man trenger noe å drekke er visst det samme som å være i sola uten vann i xx timer tror jeg.. Men kult var det Også virker det som jeg blir gåendes singel i 2007 get.. faen Endret 1. januar 2007 av FirstPrice Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Grandiosa og cola! Bedre frokost dagen derpå finnes ikke Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Måkka i meg kalkun og diverse da jeg kom hjem i natt, samt masse vann, melk og brus. Noe annet som kanskje hjalp var vel at jeg gikk forferdelig mye. Skulle på en fest et stykke unna, så vi gikk dit. Der var det dritt, så vi skulle ta taxi hjem. Halvtimes kø for å komme igjennom på sentralen, før vi fikk vite at vi måtte vente 1 time på selve bilen. Så var det bare å ta beina fatt hjem igjen, på glatt is og sørpe. Så jeg våkna opp omtrent helt fin. Var bare litt svimmel (jeg blir alltid dårlig dagen derpå, uansett hva jeg drikker) og slapp. Endret 1. januar 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tenkte jeg skulle stikke og hente noe mat på Mc Donalds. Det pleier og funke bra. Men er Mc Donalds åpen i dag? (Oslo) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Donalds er vel omtrent ALLTID åpen? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 fyllesyka går alltid over hvis du tar deg en dram eller ei øl dagen derpå l Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Grandiosa og cola! Bedre frokost dagen derpå finnes ikke 7618682[/snapback] enig med deg hehe eller så er potetgull veldig godt om kvelden, vet ikke om det egentlig virker, men sykt godt er det hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå