Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A4 95mod. - Problemer med varmeapparatet

Smiley87

Anbefalte innlegg

Hei, litt usikker på om dette var riktig plass å poste dette men jeg kjører på å ser hva som skjer :)

Jeg kjøpte meg en Audi A4 1.8 95mod for noen mnd siden, nå blåser den bare kald luft :(

Displayet på varmeapparatet har vert ganske tvilsomt helt siden jeg kjøpte den, må gi den en knyttneve en gang i blandt for å få det til å vise tall :p

Jeg tokk den ned på møller her i bergen og de fikk testa litt greier, de fikk den til å blåse varm luft med en sånn boks de kobla til en plass, de sa at mest sansynlig så var det display/kontroll enheten som var gåen.

Så det jeg lurte på var om noen har peil på om det er noe håp for mitt lille varmeapparat eller om jeg må kjøpe nytt?

Hvis jeg må kjøpe nytt, er det noen her som selger/har peil på noen andre som selger brukt av det varmeapparatet i Bergen området?

Varme anlegget jeg har i bilen ser slik ut, det er denne dingsen jeg fikk besked at jeg måtte bytte av møller

post-106863-1167468483_thumb.jpg

Takker for all hjelp! :)

Og for de som er intereserte her er bilen min <3

post-106863-1167468709_thumb.jpg

post-106863-1167468717_thumb.jpg

Endret av voffe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hehe :)

ringte til brødrene london as i dag, de hadde 2 stk varmeapparater inne på lager, men var ikke helt sikker på om de var like så skal høre med de i morra.

Sendte de noen bilder av det osv. håper jeg får varme snart :p

Er ikke så kult å kjøre rundt om kvelden når det er -0.5ºC i bilen :o

Lenke til kommentar

har en kompis som hadde samme problemet på samme bil, da var det varmeregisteret som var tett.

du kan jo prøve å ta av slangene som går inn til varmeregisteret (2 slanger som går inn i torpedoveggen) og spyle gjennom, men ikke bruk for mye trykk. kan godt prøve å helle plumbo eller lignende inn der og.

Lenke til kommentar
har en kompis som hadde samme problemet på samme bil, da var det varmeregisteret som var tett.

du kan jo prøve å ta av slangene som går inn til varmeregisteret (2 slanger som går inn i torpedoveggen) og spyle gjennom, men ikke bruk for mye trykk. kan godt prøve å helle plumbo eller lignende inn der og.

7701807[/snapback]

Takker for tipset.

Men var nede på audi forhandleren og der koblet de til en slik stor boks inn i akebegeret der, med denne boksen fikkde til å manuellt styre ting å tang med det varmeanlegget.

Den blåste faktisk god å varm luft mens de holdt på, da de koblet den fra igjen så ble det til kald luft.

Jeg fikk som svar at betjenings enheten ikke klarte å sende noen signaler til noen motorer som styrer noen sånne klaffer mellom varm og kald luft, de sa eneste løsning var å bytte hele dingsen med displayet og tastene på.

Men de skulle jo ha 11 000,- for å gjøre det så jeg er på jakt etter brukt, om du skjønner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...