olavgb Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Prater da mIRC Noen som har det og som vil sende det via pm eller msn hvis det er for stort/mye? Eller som vet om en side der det står på norsk eller engelsk? Har søkt en del på google, men fant bare tyske sider.. En annen ting også; hvis det går an, hvordan kan jeg sette opp så bot'n ikke bare blir en "clone"? Altså sånn at hvis jeg må restarte dataen så detter ikke quizBot'n ut også. Og at jeg da samtidig kan ha flere enn 5-6 stk før jeg blir "G-Lined"? Ville vært veldig fint om noen kunne hjelpt meg med hvertfall èn av spørsmåla mine Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Ok, har nå funnet scriptet til en quizbot, men er bare engelske spm...noen som vet hvor jeg kan finne norske spm? Men lurer fortsatt på, hvordan kan jeg sette opp så bot'n ikke bare blir en "clone"? Altså sånn at hvis jeg må restarte dataen så detter ikke quizBot'n ut også. Og at jeg da samtidig kan ha flere enn 5-6 stk før jeg blir "G-Lined"? Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hva har egentlig mircscripts med webprogramvare å gjøre? Med det sagt. For å få den til å ikke bli en klone må du kjøre den på en maskin på en annen internettlinje. Mirc er ikke egentlig laget til dette bruket. Jeg vil derfor anbefale deg å ta en titt på Eggdrop som kjøres på linux. Jeg er bombesikker på at det finnes en eller annen form for tclscript til denne som gjør det du ønsker. Når det gjelder spørsmål så er jo halve morroa å lage de selv.... men hvis du søker litt så kanskje du finner en spørsmålsfil på nettet. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 kan eggdrop bare kjøres på linux? btw la inn 50 spm selv, men det var jo gørr kjedelig! har søkt på sol, google, startsiden, osv men finner ingen ferdig lagde spm på norsk Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Ser etter en slik spørsmålsfil selv. Men har ikke lykkets med å finne noen på norsk. Jeg vet jo om flere kanaler som kjører slike botter med omtrendt 2000 spørsmål på norsk. Men jeg våger også å tippe at de ikke vil dele sin database med andre, siden det er vanvittig mye jobb å lage en database selv. Vi setter opp en slik bot på #Sistestopp på Undernet, men den kjører for tiden på engelske spørsmål. Vi jobber i disse tider med å lage en slik bare, men det kommer til å ta tid Bruker forresten scriptet "BogusTrivia" til Eggdrop. Endret 19. april 2007 av MemorX Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Var op på en quizchan på irc før (undernet). Men etter irc(eller undernet) dabbet av har det blitt dårligere og dårligere, og jeg sluttet for en god stund siden. Det er nå igjen ca. 25 brukere bare. Da jeg sluttet var det 13 500 spørsmål. (Norske selvfølgelig, er norsk quiz) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå