Gumpen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei! for en stund siden rundt 14-15 års alderen holdt jeg på med ei jente, å vi datet og hadde det utrolig artig sammen. Dette varte en god stund (rundt et år elns) Men så gikk det utrolig skeis her, vi mistet sån smått kontakten og pratest oftest på msn eller når begge var shita på byen. nå er vi begge snart 17 å i det siste så har det blitt mindre av pratinga på msn men vi pratest på byen. Under den perioden at vi mistet kontakten, til nå, har jeg fortsatt vert forelsket i henne og likt henne F**** mye, og det jør jeg fortsatt. Men den gleden av og tenke på henne har bynt og blitt forbanna irriterendes og sårendes, fordi jeg omtrent vet at det ikke blir noe mellom oss, for hun flytter til USA et år. Denne sårendes feelingen er jeg forbanna lei av. Jeg skal ut på byen på nyttårsaften og mest sansynligvis hun også. Så jeg tenkte, en gang for alle, å ta knerten på følelsene å møte henne på byen og si face til face alt jeg har følt for henne, hva jeg føler for henne og hvorfor.. Er det så utrolig smart av meg? hvordan skal jeg gå fram? vis du har vert gjennom det samme selv..plis fortell. og skal jeg ta meg et par pills for å syke meg opp? mvh xitto~ Endret 30. desember 2006 av xitto Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Flyttes til sex og samliv Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kjenner meg igjen der ja. Du har rett å slett blitt betatt av denne jenten, og tanken på at du ikke kan få henne er vond. Ja, jeg mener at du burde snakke med henne. Derimot så mener jeg at ingen av dere burde være påvirket av alkohol. Det blir vel tatt mer seriøst om dere er edru, og enklere for deg å bli kvitt følelsene etterpå. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hvordan bør jeg gå fram? :S Endret 30. desember 2006 av xitto Lenke til kommentar
scarlette Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 du kommer nok lengs i edru tilstand. det viktigste er at du er ærlig og forteller henne hva du føler. spørr om hun har tid til å prate litt en dag. uansett hvordan du har planlagt samtalen i hodet blir det alltid litt anderledes face to face. ta det på impulsen og fortell henne hva du føler,enten føler hun det samme eller så får du en grunn til å gå videre med livet ditt. lykke til Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 nydelig, tusen takk. Men jeg er ganske så sikker på at hun ikkje føler det samme lenger, noe som er helt ok for meg. Jeg skal bare få det ut av livet Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 vel..har nå fått vite at jeg ikke bør vere i beruset tilstand... som dog jør at jeg kommer til å bli så f******* nervøs... noen tips for hvordan jeg kan gå fram på mest mulig rolig måte? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 vel..har nå fått vite at jeg ikke bør vere i beruset tilstand...som dog jør at jeg kommer til å bli så f******* nervøs... noen tips for hvordan jeg kan gå fram på mest mulig rolig måte? 7607013[/snapback] Kanskje begynne med å minne henne om noe godt som dere har gjort sammen før. Vekke de gode minnene? Tror hun må også være edru for å kunne ta det du sier til henne seriøst nokk. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Simen_* Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei, jeg har vært igjennom litt av den samme greia, og har også mistet kontakten med kvinnen i mitt liv. Du liker tydeligvis denne jenta, si hva du føler, ellers kommer du til å kjede deg så sinnsykt, for du kan ikke slutte å like noen sånn uten videre, jeg syns virkelig du skal si hva du føler! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Denne tråden så ut til å være ferdigdiskutert for noen måneder siden, i og med at trådstarter ikke postet videre i tråden etter siste innlegget den gangen. Vi stenger denne. Hvis emnet fortsatt er aktuelt og trådstarter ønsker den åpnet igjen kan han sende rapportere tråden eller sende meg en PM, så ordner vi det. Vil ellers få bemerke at det ikke er galt å ta utgangspunkt i gamle tråder for videre diskusjon, hvis temaet er generelt. Edit: Posten over er strengt tatt ikke i tråd med reglene for gjesteposting, de krever at det opplysningene i posten er sensitive. Geir Endret 18. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg