Smukken Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg klarer ikke å nå NGT modemet uansett når jeg skriver inn ip-addressene som popper opp via Ipconfig /all (kommer kun inn på 3Com'en) - men har en mistanke om at en 3Com Wireless router gjør det vanskeligere for meg. Er litt noobie her - noen forslag. 3Com'en står som router og dhcp server - men alikevel skal jeg klare å logge meg på NGT modemet for å åpen en Upnp port ? eller ? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvilken ip kommer opp? Hvis du har vanlig NGT-router (uten Wlan) skal IP-en være 10.0.0.1 Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hvilken ip kommer opp? Hvis du har vanlig NGT-router (uten Wlan) skal IP-en være 10.0.0.1 7604566[/snapback] Fiksa det selv måtte bruke traceroute for å finne ip'en til Thomson boksen Og det var riktig IP - jeg trodde det var 192.168.x.x. Endret 30. desember 2006 av Smukken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå