Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Har den siste måneden hatt leamus på ene øyet. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? Greier å unngå det hvis jeg konsentrerer meg skikkelig, men ellers er det utrolig irriterende. Tips og råd mottaes med takk. Og forresten, venstre øyet hovner opp med jevne mellomrom også. Aner ikke hva det er. Får tørr hud og utslett rundt venstre øyet hele tiden. Ekkelt. Plutselig begynner det å renne væske fra det, helt uten videre. Endret 30. desember 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Leamus er sånne rykninger ikke sant? Merker det av og til jeg også, altså at det rister/rykker i det ene øyelokket. Men skjer så sjeldent at det ikke plager meg. Er ikke noe spesielt du kan gjøre for å bli kvitt det, men siden du har hatt det så lenge og det irriterer deg bør du ta en tur til legen. Sliter også med litt tørr hud rundt øynene, altså rett under/over øyenvippene. Så er ganske rødt nesten hele tiden. :/ Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Leamus er ekkelt, men jeg har aldri hørt om noe kur mot det, untatt at det går over av seg sjøl etterhvert. Når du sier at dette har vart så lenge som én måned, kobinert med at det venstre øyet hovner opp, foreslår jeg at du tar deg en tur til legen først på nyåret. Har du prøvd å smøre inn området rundt med noe krem? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Drikker du mye kaffe/Cola/Redbull? stort inntak av koffein kan gi nemelig gi leamus også underskudd på magnesium kan gi samme symptomene. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Drikker kun vann og spiser sunt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ahh det er ekkelt å ha det :| Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 viss man får slike ryktninger andre steder da? f.eks arm, lår, legg, magemuskler osv? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Leamus er forårsaket av en liten (men ufarlig) blopropp og kan forekomme de fleste steder, men det er er rundt øyet det er lettest å legge merke til... Hadde selv i kneet en dag, det var veeldig irriterende! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 drikke mye vann og prøv å ikke anstreng øynene for mye. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Leamus er forårsaket av en liten (men ufarlig) blopropp og kan forekomme de fleste steder, men det er er rundt øyet det er lettest å legge merke til... Hadde selv i kneet en dag, det var veeldig irriterende! 7639423[/snapback] ja.. huff... Vertfall når det virker som om det slutter når du ser på det Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Var plaget med leamus selv, spesielt i muskler, biceps, tripceps, for-bakside av lår, mage,, etc ble anbefalt magnesiums tilskudd. Funket som bare det Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Leamus er så morsomt. Jeg er ofte plaget med det, noen ganger på veldig merkelige steder... Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hentet fra helsenett.no: Leamus går over av seg selv etter en tid. Man kan forsøke med lett massasje av muskelen. Det er ikke sikkert at det virker. Det finnes ingen kjent, medisinsk behandling av leamus. Akupunktur kan hjelpe. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Leamus er så morsomt. Jeg er ofte plaget med det, noen ganger på veldig merkelige steder... 7661271[/snapback] Morsomt? Slet også med det en stund, men er blitt borte nå Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Morsomt? 7670137[/snapback] Ja, underholdende, festlig, artig, lattervekkende, hyggelig. Endret 8. januar 2007 av Veronica Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Morsomt? 7670137[/snapback] Ja, underholdende, festlig, artig, lattervekkende, hyggelig. 7670382[/snapback] Sikker på at folk ler med deg og ikke av deg når du har det? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sikker på at folk ler med deg og ikke av deg når du har det? 7670387[/snapback] Ehmlol, ingen ser at du har leamus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 :!: Sikkert moro det ja. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sikker på at folk ler med deg og ikke av deg når du har det? 7670387[/snapback] Ehmlol, ingen ser at du har leamus. 7670407[/snapback] tror jeg aldri har fått det når andre er i nærheten, kan hende det har en sammenheng. Sjelden at jeg får se det selv. For har jeg det på armen og bretter opp erme og skal se så stopper det alltid Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Endelig er jeg kvitt plagen. Det tok over en måned før det sluttet helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå