Sirillion Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg ser etter en kabinettvifte eller tre til PC'n min. På hjemmesidene til Microplex.no har de 80x80x25, som er den størrelsen jeg er ute etter. Men de er jo masse forskjellige vifter under den kategorien, så spørsmålet blir som følger. Hvor kraftig trenger egentlig en kabinettvifte å være, og bør de bak være kraftigere enn den forran eller motsatt?? Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Du har jo nesten samme maskinen som meg jo! Vist du skal ha kabinettvifte så ta en som bråker lite... det sier i alle fall jeg. Og det du blåser inn bør du også blåse ut... men så må du ikke glemme å ta med power supply vifta i samme slengen.. den blåser vel ca 40cm3/time Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hva enn du velger pass på å få overtrykk i kassa, da slipper du støv og så vil du ha bedre gjennomlufting. Pass på at inn-viftene har filter forran seg! v/3 vifter bruker du 2 inn og 1 ut. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Men såvidt jeg vet anbefaler ihvertfall AOpen (jeg har et AOpen HQ08) at man plasserer 1 vifte i fremkant som blåser inn og to i bakkant som blåser ut. Blir litt rådvill jeg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå