Gå til innhold

full epic, stolt eller flaut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har 2 chars full epic gearet, flau ? dummeste jeg har hørt.... ser ingen grunn til at det skulle vært det.. er vel heller ikke stolt men jeg har det gøy, snakker med folk hver dag på ventrilo eller ingame, kanskje folk jeg aldri møter men finner det sosialt som bare det...

 

og hva er vel full epic nå om dagen ?

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Har selv 7/9 T3. Vi raider 3 timer 5 ganger i uka, og jeg er ikke med på hvert raid. Synes ikke det er mye? Eller?

 

Visst du da bare spiller i raids omtrent, og ikke gjør annet, kanskje chiller litt i guild chat 20 min om dagen når du ikke raider. Hm. Japp da gjør du en bra jobb :p

 

Jeg kan sitte her og si at folk som spiller WoW 8 timer om dagen har problemer. Eneste jævla problemet med det, er at jeg sitter for pokker på data 8 timer, som regel mer (nå i ferien vertfall:p) hver dag selv! Jeg spiller ikke WoW da, men andre ting.

 

WTB jobb, en annen hobby.

7606127[/snapback]

 

WTB GF, er vel det du mener :p

 

anyway...

 

 

Det er ikke flaut med full t2, siden det er lite stress å få tak i, full t3 derimot, krever litt mer... men er ikke flaut fordet... men stolt, nææh.

Lenke til kommentar

Jeg har en 60 days played med min main + 20 på alts vil jeg tro. Er jeg flau? Ikke når jeg spiller wow, men hvis jeg skal si det til en person som lever et heller normalt liv er det klart jeg er flau. Makan til bortpissing av tid skal man lete lenge etter. Det er klart det er gøy, men som det sies i wow ingame tips;

"Take everything to moderation, even World of Warcraft!"

 

Så jeg gleder meg til thc, når epics blir noe utdatert og jeg kan spille kun i helgen i 5man grupper :)

 

For å svare på spørsmålet; JA, JEG ER DRITFLAU OVENFOR MEG SELV :roll:

Jeg vil tro alle har et potensiale som når LANGT over wow skills etc. Man må vel bare gjøre en innsats for å nå dit...

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som noen gang har møtt på folk med full tier3?

ikke jeg, men en del ganger med tier 2... det er jo ikke så rart, sånt tar jo sinnsykt lang tid. første jeg tenker når jeg ser folk med full epic er bare wow, dødsfett.

men så litt senere så lurer jeg litt på åssen type det er som spiller..en som bruker veldig mange timer på spilling.

fikk melding fra en vennine av meg klokken 04 og skrev at hun spilte wow. jeg lurte på hva hun skulle i morgen, og hun sa at hun skulle sove først, også stå opp å spille. hun driver å skaffer seg 170K honor points, og det tar sinnsykt lang tid, deretter skulle hun i raid. det er egentelig helt utrolig hvor mye et spill kan eie så mye tid fra din fritid.

for å være helt ærlig, dersom jeg hadde hatt fulltier2/3 ville jeg heller blir ganske flau av å si det til andre folk. in real altså. jeg har netopp fått full doungeon1 sett wilheart og er kjempe fornøyd med det, kule skuldre og alt det der.... selv om sikkert for andre så suger det. men å gå rundt å skryte av at man har full tier2/3  det er virkelig ikke noe som jeg ville vært stolt av. selv om jeg unner de som har det, fordi de har lagt mye arbeid i det. sikkert mange som er uenig med meg, men for å si det på en annen måte. hvis du kommer i en ny klasse og folk skal presentere seg selv i klassen, ville du aldri sagt at du heter det og det og har full tier3... du hadde ikke en gang turt å si at du spilte wow omtrent.

men for all del, wow er veldig gøy...

så.. skal man være flau eller stolt av å ha full tier 2/3?

7604401[/snapback]

 

 

det BESTE av alt er at tier 3 snart ikke er verdt noe :thumbup:

 

og wall of tekst er ikke alltid så bra å brøyte seg gjennom kl 9 om morran.. prøv å bruk "enter" knappen litt mer..

Lenke til kommentar
Jeg liker din definisjon av et raid, men hva kaller du da flere raids i uken i månedsvis? Det som jeg reagerer på er at så mange er slaver av spillet, de går ikke ut dersom de ikke får lov av guilden til det. Det er bare sykt, "nei, guilden trenger meg".

7609242[/snapback]

Det er vel høyst frivillig å være medlem av et hardcore endgame guild, sist jeg sjekket. Ergo er det ens egen feil om man dropper ut av andre ting fordi man "må" spille wow.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Men de personene som har full tier2/3 spiller alt for mye.

7604427[/snapback]

Det er da ikke sikkert. Spillet har faktisk eksistert i ganske lang tid, så om du bruker et halv år på å komme til level 60 (hvis du spiller ca. 30-60 minutter hver dag.), og raider en-to ganger i uka så skal det gå ann uten å måtte offre sosial livet ditt.

Lenke til kommentar
Jeg liker din definisjon av et raid, men hva kaller du da flere raids i uken i månedsvis? Det som jeg reagerer på er at så mange er slaver av spillet, de går ikke ut dersom de ikke får lov av guilden til det. Det er bare sykt, "nei, guilden trenger meg".

7609242[/snapback]

Det er vel høyst frivillig å være medlem av et hardcore endgame guild, sist jeg sjekket. Ergo er det ens egen feil om man dropper ut av andre ting fordi man "må" spille wow.

7611868[/snapback]

 

Såklart det er det, fordi biler kan kjøre i 220km/t betyr det ikke at man må gjøre det, men noen gjør det likevel.

Lenke til kommentar

Å stenge av internett på grunn av misbruk blir som å stenge av veinettet grunnet misbruk (råkjøring), noe slikt vil ikke skje. Men det er ikke like umulig at enkelte biler eller dataspill forbys..

 

Uansett, mange land legger inn restriksjoner på hvilke våpen som kan brukes i voldelige dataspill. Dette er på grunn av at det er en klar sammenheng mellom dette og mye av volden som skjer i virkeligheten, skrutrekkere, motorsager og lignende vil en med tiden ikke finne i dataspill.

 

Kina har på grunn av den gruppen mennesker jeg kritiserer laget lover som omhandler spesielt mmorpg-spill, etter alt å dømme vil vi få dette i Norge også.

Lenke til kommentar
Uansett, mange land legger inn restriksjoner på hvilke våpen som kan brukes i voldelige dataspill. Dette er på grunn av at det er en klar sammenheng mellom dette og mye av volden som skjer i virkeligheten, skrutrekkere, motorsager og lignende vil en med tiden ikke finne i dataspill.

Greit nok det. Jeg ser personelig ingen nødvendighet for dette. FPS spill som Postal har jeg lite til overs for i grunn

Kina har på grunn av den gruppen mennesker jeg kritiserer laget lover som omhandler spesielt mmorpg-spill, etter alt å dømme vil vi få dette i Norge også.

7614389[/snapback]

Dette håper jeg inderlig blir valgfritt, sånn at f.eks foreldre kan kontrollere bruken til barna. Men ikke faen om folk som ikke klarer å styre seg skal få ødelegge eller bestemme hvor mye jeg skal spille spillene jeg syns er morsomme og liker å spille.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik som kanskje skjer med raketter også da?

 

Siden noen jævla tullinger skal ha "rakett krig" osv. og klarer brenne av seg øynene, kan man kanskje ikkje få kjøpt raketter privat neste år...

 

Selv liker jeg å pakke ned batteri osv i snøen/jorden, og tenne på, men jeg er da veldig forsiktig uansett :p

Lenke til kommentar
Er det ikke slik som kanskje skjer med raketter også da?

 

Siden noen jævla tullinger skal ha "rakett krig" osv. og klarer brenne av seg øynene, kan man kanskje ikkje få kjøpt raketter privat neste år...

 

Selv liker jeg å pakke ned batteri osv i snøen/jorden, og tenne på, men jeg er da veldig forsiktig uansett :p

7614950[/snapback]

 

Husker vi drev med rakett-basket et år :p skulle treffe basketkurven med rakettene, men var jo veldig forsiktige da.

Lenke til kommentar
Dette håper jeg inderlig blir valgfritt, sånn at f.eks foreldre kan kontrollere bruken til barna. Men ikke faen om folk som ikke klarer å styre seg skal få ødelegge eller bestemme hvor mye jeg skal spille spillene jeg syns er morsomme og liker å spille.

7614766[/snapback]

 

Et slikt lovforslag ville jeg ha mislikt sterkt, men det ser ut til at det blir nødvendig.

 

Vettig bruk av fyrverkeri er ikke spesielt skadelig, men her til lands er det nok den uvettige bruken som er mest utbredt. Raketter skal avfyres gjerne langs bakken, mot andre mennesker og gjerne i beruset tilstand. På grunn av misbruken med fyrverkeri er det kanskje ikke langt igjen før hele greia bare blir totalforbudt å brukes av vanlige borgere.

 

Selv syntes jeg fyrverkeri er gøy, men jeg er for totalforbud av dette. Jeg vil at småbarn skal kunne leke med stjerneskudd i hagen uten å bli truffet av naboens raketter og bli totalskadd og invalid resten av livet - dette skjer så altfor ofte hver nyttårsaften.

 

Det blir noe på samme måten med mmorpg-spill, når mange nok har gått i grøften og feilaktig skylder på spillet og ikke seg selv vil det legge begrensninger på det flertallet som ikke har problemer med spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...