Gå til innhold

full epic, stolt eller flaut?


Anbefalte innlegg

Great wall of text crits you for 50k ^^

 

hvis du kommer i en ny klasse og folk skal presentere seg selv i klassen, ville du aldri sagt at du heter det og det og har full tier3... du hadde ikke en gang turt å si at du spilte wow omtrent.

Pøh, jeg presentete meg selv ved å si " Jeg er Markus, og alt jeg gjør er så spille wow". Det var riktignok løgn, men uansett.

7605810[/snapback]

 

WoW er faktisk jævlig sosialt, hehe. Da jeg starta GK i fjor, sto jeg og pratet om WoW med noen kompiser i klassen som jeg kjente fra før av. Så kommer det kar forbi som vi ellers ikke hadde prata med, og slo seg ned ved oss. Voila, super måte å få kontakt med andre folk :wee:

 

Men on topic: Jeg er slett ikke flau over at jeg har masse epics. Det er slik jeg har valgt å bruke noen timer i uka, og sånn er det bare. Før spilte jeg andre ting istedet, eller så på TV på den tiden jeg nå bruker på wow. Det er ikke sånn, for meg i allefall, at WoW kommer som en ekstra ting i uka, eller at det skyver bort andre ting. Jeg er ikke en person som absolutt skal trenge seg inn på andre hver eneste dag, som et annet ultrasosialt dyr. Det er ikke slik som det var når jeg var liten - at man dro på besøk til kompisene sine og hang der og lekte med lego. Synes det er mere morro å game, enn å henge utfor et kjøpesenter som en gammel narver, eller kjede seg forran TV'n med noen kompiser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen av dere som noen gang har møtt på folk med full tier3?

ikke jeg, men en del ganger med tier 2... det er jo ikke så rart, sånt tar jo sinnsykt lang tid. første jeg tenker når jeg ser folk med full epic er bare wow, dødsfett.

men så litt senere så lurer jeg litt på åssen type det er som spiller..en som bruker veldig mange timer på spilling.

fikk melding fra en vennine av meg klokken 04 og skrev at hun spilte wow. jeg lurte på hva hun skulle i morgen, og hun sa at hun skulle sove først, også stå opp å spille. hun driver å skaffer seg 170K honor points, og det tar sinnsykt lang tid, deretter skulle hun i raid. det er egentelig helt utrolig hvor mye et spill kan eie så mye tid fra din fritid.

for å være helt ærlig, dersom jeg hadde hatt fulltier2/3 ville jeg heller blir ganske flau av å si det til andre folk. in real altså. jeg har netopp fått full doungeon1 sett wilheart og er kjempe fornøyd med det, kule skuldre og alt det der.... selv om sikkert for andre så suger det. men å gå rundt å skryte av at man har full tier2/3  det er virkelig ikke noe som jeg ville vært stolt av. selv om jeg unner de som har det, fordi de har lagt mye arbeid i det. sikkert mange som er uenig med meg, men for å si det på en annen måte. hvis du kommer i en ny klasse og folk skal presentere seg selv i klassen, ville du aldri sagt at du heter det og det og har full tier3... du hadde ikke en gang turt å si at du spilte wow omtrent.

men for all del, wow er veldig gøy...

så.. skal man være flau eller stolt av å ha full tier 2/3?

7604401[/snapback]

 

Dersom en har et fult tier sett blir en fort med god rett stemplet med en gang som en nerd av øverste eller nederste klasse.

Men andre nerder som sliter omtrent like mye på alle områder vil nok bli imponert of denne "bragden".

Selv vet jeg hvor mye det "koster" å få tak i slik rustning, så jeg syntes det er helt trist å inspecte de med full tier 2/3 sett. Det er bare så leit at noen kan bruke livet sitt på et spill. Bekrefter jo bare at mennesker er såpass dumme at vi må beskyttes fra oss selv (derfor fyrverkeri bør forbys også). Vi er ikke ansvarlige nok til å styre selv.

 

Der Kommisser, det er vel like sosialt som å røyke. Er jo mange som treffes på røykehjørnet også.. Problemet er bare at for mange så klarer de ikke å få venner som ikke spiller WoW, dette finner de selv mange unskyldninger og bortforklaringer til også.

 

uansett, bottom line er at det er like sykt å spille for mye WoW som det er å spille et hvilket som helst annet spill i like stor grad. Spiller du WoW eller Counter-Strike mange timer daglig har du et problem, eller dersom du til tider er nødt til å spille på grunn av klankamper eller noe som skjer med guilden.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
The more epics you have, the bigger your penis is!

7605646[/snapback]

 

 

eller sånn kanskje?

7606214[/snapback]

 

Ja blir vel hipp som happ.

Man trenger ikke ha et problem selv om man har full tier 2. Trenger ikke akkurat å sløse bort livet sitt for å få det. Vil heller si at det er noe som feiler de som mener det er no fryktelig galt med de som spiller wow og de som har litt gear.

Det er bare et spill, de fleste klarer å holde det til et par timer om dagen og klarer seg fint. Mens noen må jo komme inn på wow-forum å prøve å overbevise om at det er no galt med å spille.

GTFO!

Lenke til kommentar
Traff på en Huntard i AV her om dagen med 9/9 Tier 3 Cryptstalker + Corrupted Ashbringer

 

Jeg sto bare å sikla og tenkte på hvordan i helvette en hunter fikk tak i det sverdet, fulgte nøye med på statsn hans både på dmg dealt og hvor mange kills og KB han hadde. Jeg eide han på begge med dobbelt så mye skade gjort og 3 ganger så mange KB og dobbelt så mange kills...

 

Syns det var litt tragiskt med tanke på at jeg er rogue med bare grønt og blådt gear... Uansett om jeg var en T3 rogue så skulle han ha slåd meg både på skade og ihvertfall på kills...

7604488[/snapback]

 

 

Hmm, som mange sikkert har sagt kan jo hende han hjelpte til med og ta boss osv da :)

Endret av TobzzZ
Lenke til kommentar
Selv har jeg fullt Tier 1, Tier 2 og Tier 2.5. Tier 3 gadd jeg ikke bry meg så veldig mye om egentlig.

Men jeg skryter aldri av det. Spør de hva slags gear jeg har så svarer jeg jo.

 

Om jeg er flau? Overhodet ikke. Er jeg stolt? Vet ikke om jeg er stolt, men er jo fornøyd med gearet. :p

 

Men jeg snakker ikke om WoW med folk med annet jeg vet de spiller selv og kan putte ting i sammenheng. Jeg er ikke den typen som snakker om WoW hele tiden eller må snakke om WoW for å ha noe å snakke om. WoW snakk er forbeholdt de jeg kjenner IRL som spiller selv.

 

Og til slutt vil jeg si at det å ha bra gear fra PVE, ikke nødvendigvis betyr at du er en gud i PVP.

7605711[/snapback]

 

Cappo hva kaller du deg på Palaen da :)

Lenke til kommentar

Endelig kom Pycnopodia, har venta lenge på den der gitt.

Og som vanlig er alle som bruker for mye tid på spill, "syke".

Hvorfor begrense det til spill, og spesielt World of Warcraft?

Folk som bruker mye tid på skole må jo være "syke" de også, eller?

Folk som jobber mye, trenger vel hjelp de også?

Og du. Jeg synes du bruker alt for mye tid på å prøve å spre det gode budskap om at WoW er djevelen og det burde bannlyses.

 

Du burde oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar

Sier bare at JEG ble avhengig av det.. wow er jævlig fett, for all del.. Digger det forsatt, sier ikke noe galt om verdens beste spill annet enn at det for meg var litt vel avhengihetsdannane, wow eier.. ro ned :p

 

Vurderer faktisk å begyne igjen nå som jeg hører alle de gode gamle guildene starter opp igjen

Endret av speed91
Lenke til kommentar

Vet mange tar stilling imot Pycnopodia, men selv er jeg faktisk ganske enig med han. Det er annerledes å bruke tida på jobb, skole ol. en wow. Skole og jobb for du faktisk noe ut av. Jeg vet det er vansklig å innse det når man er avhengi selv, jeg har selv vært avhengi så jeg vet hvordan det er. Det er sikkert mange som kommer til å flame nå, men det er vel de som føler seg mest truffet. :)

Lenke til kommentar

Ser noen sier at folk som har full epic T2/T3 burde være flaue. Til en vis grad kunne folk med full T3 ha vært litt flaue, men hvorfor skal de være flaue? Pga de bruker litt ekstra tid på kvelden til og raide? Ha det sosialt med guildes istendfor og sitte foran tv-boksen?

For det er det de fleste gjør om kvelden. Og folk med fult tier2 burde iallefall ikke være flaue, BWL, MC og Onyxia er enkle instancer og når guildet ditt har BWL på farm så kan du bruke 3timer på et raid for en BWL clear..

 

Forøvrig så synes jeg folk som dere som disser folk som har fult T2/T3 at de ikke har noen liv, er vel endel av dere som foreksempel trådstarter, som ikke har sjangsen til å få dere et guild og få disse itemene, så istedenfor og synes at de folka er litt imba, istedenfor og komme her og si at folk du ikke kjenner i det hele tatt har et liv.

Lenke til kommentar

Den letteste måten å gjøre det på, du sparer både mye tid og penger. Kjøp deg en char me fullt T2 på qxl eller ebay....

Jeg hadde spillt Roguen min til 60 selv men hadde lite tid til raiding. Solgte denne for 1000 kr og kjøpte meg en ny med fullt t2 og t2,5 for 2000kr. Flytta den til en annen server. Søkte om å få bli med i ett av di beste guilda på serveren. Ble fort invitert på trail og bestod den uten tvil. Man trenger ikke være god for å spille så lenge du har det rette utstyret.

På en uke hadde jeg erfaring fra bwl, aq40 og 9 bosser i naxx... Så nå kan jeg berre slappe av og vente på burning crusade.. Uten og sløse vekk mer tid på raidnig :)

Så man trenger ikke bruke mye tid for å få bra utstyr.

 

mange vil si at det var bortkasta penger, men den tida andre bruker på all raidnig kan jeg heller jobbe. Så da tjener jeg inn di pengene fort.

 

poenget mitt er at du kommer deg fort inn i et bra guild så lenge du har bra utstyr, du trenger ikke mye raiderfaring. Ingen i det guildet jeg ble med i hadde ingen aning om at jeg hadde kjøpt den. Og det hvet di fremdeles ikke.

Endret av Ingar123
Lenke til kommentar

Jeg sa ingenting mot at dere ikke hadde et liv, men imo er dere jævlig frekke mot noen og sier de ikke har et liv pga deres gear. Du kjenner ikke personen irl de fleste gangene så da vet du ikke en dritt om de sitter foran pcen hele dagen eller jobber og er med venner..

 

Btw, har du fult tier 2 / 3 er det noe og være stolt av.. Uansett hvor mye tid du nå en må bruke på det, uansett hva folk sier om deg så er det vel mest av sjalusi pga de har bedre gear en deg.. ( Note, uansett hva de fleste folk sier , ergo randoms eller folk som skriver, WoW, you don`t have a life do you? Får mange sånnoen whispers fra low lvls )

Lenke til kommentar
J

 

Btw, har du fult tier 2 / 3 er det noe og være stolt av.. Uansett hvor mye tid du nå en må bruke på det, uansett hva folk sier om deg så er det vel mest av sjalusi pga de har bedre gear en deg..

7607263[/snapback]

 

 

Detta passa bra med inlegget mitt.

 

Det er noe å være stollt av. har ingenting og si hvor mye tid du har brukt på raiding :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som noen gang har møtt på folk med full tier3?

ikke jeg, men en del ganger med tier 2... det er jo ikke så rart, sånt tar jo sinnsykt lang tid. første jeg tenker når jeg ser folk med full epic er bare wow, dødsfett.

men så litt senere så lurer jeg litt på åssen type det er som spiller..en som bruker veldig mange timer på spilling.

fikk melding fra en vennine av meg klokken 04 og skrev at hun spilte wow. jeg lurte på hva hun skulle i morgen, og hun sa at hun skulle sove først, også stå opp å spille. hun driver å skaffer seg 170K honor points, og det tar sinnsykt lang tid, deretter skulle hun i raid. det er egentelig helt utrolig hvor mye et spill kan eie så mye tid fra din fritid.

for å være helt ærlig, dersom jeg hadde hatt fulltier2/3 ville jeg heller blir ganske flau av å si det til andre folk. in real altså. jeg har netopp fått full doungeon1 sett wilheart og er kjempe fornøyd med det, kule skuldre og alt det der.... selv om sikkert for andre så suger det. men å gå rundt å skryte av at man har full tier2/3  det er virkelig ikke noe som jeg ville vært stolt av. selv om jeg unner de som har det, fordi de har lagt mye arbeid i det. sikkert mange som er uenig med meg, men for å si det på en annen måte. hvis du kommer i en ny klasse og folk skal presentere seg selv i klassen, ville du aldri sagt at du heter det og det og har full tier3... du hadde ikke en gang turt å si at du spilte wow omtrent.

men for all del, wow er veldig gøy...

så.. skal man være flau eller stolt av å ha full tier 2/3?

7604401[/snapback]

 

Der Kommisser, det er vel like sosialt som å røyke. Er jo mange som treffes på røykehjørnet også.. Problemet er bare at for mange så klarer de ikke å få venner som ikke spiller WoW, dette finner de selv mange unskyldninger og bortforklaringer til også.

7606157[/snapback]

 

Hvem er "de"? Er det alle som spiller WoW, eller er det noen? Det er alltids noen som ikke får mange venner. De er kanskje litt innesluttet, og liker kanskje ikke å være tett på andre mennesker hele tiden. Dette er normalt, og vi ser det i alle miljøer og samfunn. Det er slike som deg som presser dem til å måtte unskylde seg og bortforklare at de ikke har mange venner. Det kan være en haug med årsaker, men du velger å skylde på dataspilling.

 

Spiller du WoW eller Counter-Strike mange timer daglig har du et problem, eller dersom du til tider er nødt til å spille på grunn av klankamper eller noe som skjer med guilden.

 

Hvem sier at du har et problem (eller slik som du fremstiller det, alle som spiller når du drar laksen til top model) om du spiller WoW/cs/whatever?

 

Du legger bastant skylden på WoW, og dataspill generelt, selv om du vet at det kommer an på personen. Ville du sagt det samme om gutten over gata som konstant depler med fotballen, eller Onkel Skrue som bare driver finans?

 

De som spiller mer enn det du og dine mener er bra, er normbrytere, ifølge deg og "gruppen" du tilhører. Istedet for å prøve å internalisere dine normsett og verdier, ville det kanskje vert bedre om du heller ville forstå "normbryterne" dine, og heller innse at du ikke er en som kan forandre deres verdier.

Lenke til kommentar

pfft, man blir jo den kuleste i klassen om man har full t3!

 

I norge så er det litt over 90 000 som spiller, om du går på gata er det litt under 1/40 du spør som vil si at de spiller wow, om du spørr bare folk som er 15>25, og de er gutter kan jeg tenke meg en god 1/5 eller 1/10 lett.

 

(regner med at 95% av wow spillere er 15>25 og gutter)

 

 

Dermed er det en veldig stor sjanse for at iallfall 1-5 stk i klassen din spiller wow, dermed om du sier at du spiller wow på en ny skole = boom du har plutselig 1-5 nye venner!

 

 

Folk som sier at man burde "skamme" seg for å ha full t3 kan ikke være helt gode, begynner du å le av en fyr som står på langrenn 24/7 for å bli en av de bedre i norge, og jeg kan tenke meg at å stå på langrenn 8 timer hver dag er mindre sosialt enn å spille wow. (større sjanse for at du orker å gå ut med venner å ha det morsomt om du har sitti på rØØØva i 8timer enn om du har slitt deg ut i 8 timer)

 

Poenget er: Enhver person som har full t3 har jobbet for det, like hardt so m en fyr som hopper rundt på langrenn hver dag.

 

 

Man gjør det man liker, og her i Norge er det bare SV som prøver å stoppe oss. ("Forby motorsykkel kjøring i hele norge" - SV stortingsrepresentant juli 2006, "Forby rakettoppskytning" - SV representant)

 

Moralen er: Stem på FRP og spill så mye wow du vil! (de som ikke forstår at jeg spøker, hmm)

 

 

"WoW is not a game, it's a lifestyle"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...