Gå til innhold

full epic, stolt eller flaut?


Anbefalte innlegg

Dersom vennene dine ser på tv hele dagen virker det ikke som at du har vært heldig med å havne i et sosialt miljø. Uansett, alternativ til raids kan være det du gjorde på før du kjøpte spillet, er bare å bruke fantasien.

 

Selv var jeg på raid igår, rogue-dps kan godt nedjusteres noen hakk, slik det er nå gjør de ubalansert mye skade syntes jeg.

7683294[/snapback]

 

Og du er den som avgjør hva som er et godt sosialt miljø eller ikke?

7685038[/snapback]

 

Selvsagt ikke, uansett om miljøet er godt eller dårlig er det neppe særlig sosialt om en bare ser på TV hele tiden, bare en liten tanke fra meg da.

Vi er enige om at det blir for mye når det går utover skolegang eller jobb, men hva om eksisterende vennekrets bekymrer seg over at en melder seg mer og mer ut av vennegjengen? Selv om man "velger" det selv.

Ellers, med 74 dager i strekk med regn blir det mere innesitting enn normalt, og da mye forum-tasting på grunn av trege Hippogryphs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg uenig i at det nødvendigvis er "for mye" av noe med engang det går utover skole eller jobb.

 

Prioriteringer vil alltid være prioriteringer, og skolearbeid er intet "helligt" tidsfordriv som aldri skal vanskjøtes.

 

Hobbyene mine som erstattet wow går ihvertfall like mye utover skolen som wow gjorde, uten at det gir meg noen dårlig samvittighet av den grunn.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg uenig i at det nødvendigvis er "for mye" av noe med engang det går utover skole eller jobb.

 

Prioriteringer vil alltid være prioriteringer, og skolearbeid er intet "helligt" tidsfordriv som aldri skal vanskjøtes.

 

Hobbyene mine som erstattet wow går ihvertfall like mye utover skolen som wow gjorde, uten at det gir meg noen dårlig samvittighet av den grunn.

7687721[/snapback]

 

 

Du, har skjønt det :p

Lenke til kommentar
Vi er en PC generasjon. Vi bruker PC til å gjøre lekser, lese nyheter, holde kontakt med venner, spille spill, se film, drive med hobbyer som animasjon, programmering, tegning, gudene vet hva. Jeg ser ikke hvorfor det er mer stimulerende å se på et hjernedødt program på TV.

7687238[/snapback]

 

Moah! :love: Prøv å fortelle det til foreldrene mine xD

Lenke til kommentar

Ja, PandaMartin skrev et par meget gode innlegg i denne posten tidligere også.

Har egentlig ikke ville postet for mye i denne tråden grunnet at utstyr ikke betyr alt for meg.

 

Viktigste for meg er at det jeg holder på med er morro og har en funfaktor.

Selv etter snart to år i wow er det fortsatt for meg mye gøyalt med spillet.

 

Klart jeg har hatt perioder hvor jeg har vært lei, da har jeg gjort andre ting isteden. Har lest begge Eragon bøkene som var meget bra. Faktisk ga den siste boka meg lyst til å spille wow igjen. Ble fasinert av Alvenes historie i boka, så jeg startet en Night Elf. Kan kanskje høres rart ut for noen, men for dem som spiller wow og har lest Eragon skjønner meg nok.

 

Poenget mitt er at jeg har raida på høyt plan tidligere, og jeg legger ikke skjul på at det tar mye tid. For eksempel BWL som var det tøffeste før AQ kom.

Guilden jeg var i hadde bare en boss igjen i BWL rett før AQ åpna, men enkelte hadde begynt å gå lei og slutta. Selv må jeg ærlig innrømme at wow føltes som min jobb nr 2 på slutten. Jeg valgte å trappe ned, siden spillet tok så mye tid. Når en guild mister members som er av betydning koster det å geare dem opp igjen. Samtidig må dem jo læres opp på encounters. Det hører også med at må farme en god del for å greie å ha råd til reprasjoner. Slik var det hvertfall for meg som spilte warrior.

 

Siden jeg syntes raids var skikkelig gøy kjøpte jeg gull en gang for å dekke rep kostnader. Dette var helt i starten da vi begynte på BWL Jeg har to RL venner i denne guilden som jeg har vokst opp sammen med. Vi hadde jo en liten konkuranse oss i mellom om hvem som hadde den beste warrioren hehe. Begge mine venner var på den tiden uten jobb, så dem spilte mye mere enn meg. Etterhvert så jeg jo at det ble problemer med å holde tritt. Derav tok jeg et valg, kuttet ut raiding pga tiden ikke strakk til. Da gullet var brukt opp og alle nerfsa kom slutta jeg med warrioren og rerollet. Kombinasjon learning to raid og farm to survive fungerer ikke så bra for folk som jobber. Tiden strakk rett og slett ikke til.

 

Poenget mitt med å postet alt det her skyldes ene og alene at jeg ville vise enkelte i denne tråden at man kan kutte ut om man vil. Det handler bare om å bruke hode sitt litt.

 

Jo, jeg var stolt av mine epics. Dem minte meg på at jeg hadde fått dem via Teamplay og samhold i wow, og å nyte et fantastisk spill som wow er sammen med venner.

 

Jeg spiller fortsatt og raider igjen med ny char nå.

Forskjellen er at denen gangen er jeg ikke epic hunter, tar ting som dem kommer og raider da jeg har lyst. 90% av alle i denne guilden spiller på samme måte. Average alder er 25 år, vi koser oss og har fun. Etter min mening det viktigste med hele spillet, ikke epics.

Lenke til kommentar

bra sagt jeg er veldig enig.

 

Det å klare å raide når man vil er veldig bra...

Jeg merket i den tiden jeg raida mest så var det liksom

ikke så gøy å raide, men jeg måtte liksom bare gjøre det

for å få epix og for å ikke svikte guilden....

jeg tenkte meg etterhvert om og skjønte at det var meningsløst

å spille så lenge jeg ikke syntes det var gøy.....

 

Men å være i en guild hvor alle har instillingen "raide når man har lyst"

er det konge...

 

Selv spiller jeg nå sjeldent, men hvis jeg har tid og lyst.

Det er en deilig følelse faktisk å ha den kontrollen.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...