ppeewee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei, ein kompiss trenger ny dvd brenner til å brenne ut ein del bilder, filmer og ein del andre ting. Planen er å ta ein del backup av viktige ting som han har lyst å beholde lenge. Trenger derfor ein god brenner som brenner med bra kvalitet, relativt kjapt og som ikke feilbrenner ofte. Brenneren skal også bli brukt sammen med gode plater, helst TY eller andre plater som når opp mot dette. Brenneren skal bli brukt i ein relativt gammel pc, regner ikke med dette er problem men kan kanskje være kjekt å vite. Jeg har fra før Benq DW1620 og Nec (husker ikke navne men "konkurenten" til Benq da for å sei det sånn) Så siden jeg er ganske fornøyd med disse brennerene tenkte jeg å satse på et av de to merkene. Er ganske lenge siden jeg har lest om brennere så håpte på å få hjelp fra oppdaterte lesere på hardware.no Hadde vert kjekt om den hadde støtte for Bittesetting, og kommer bare til å bli brent med DVD+R plater. (vett ikke koffor men stoler mer på de) Kjekt om den ikke er så altfor dyr. 400-600kr. Så hvilken brenner bør jeg satse på ? Takker for hjelpen Endret 30. desember 2006 av ppeewee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå