Sir Superior Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 En dokumetar som jeg laget for universitetet i Bergen. http://video.google.com/videoplay?docid=51...q=Otaku+culture Alle filming utenom avsnittene om anime er gjort av meg(bare det som er anime). Så det er innenfor lovgivning. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Men det var veldig lite om manga..? Skjønner jo at sjangerene er de samme, da anime baseres på manga, men det kunne jo kanskje blitt nevnt? Så var det noen glitches(?) i lyden. Fortelleren forklarte at yaoi er historier om gutter som.... hva? Noen kutter lyden der. Vet jo hva som skal sies, men ikke alle vet hva yaoi/ai er, eller? Men ellers en utrulig bra film. Kost deg i Akihabara eller? ^^ EDIT: Jeg må nevne at du høres ut som den tidligere programlegeren for Newton. Han med tre fingre på den ene hånden vet du. Ah, Ole tror jeg han het. Endret 30. desember 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Det var jammen interessant. Veldig bra laget. (Du har vel ikke vært på tv/radio eller noe sånt før? Syns du hørtes så kjent ut) Som Mads-b sier så var det hovedsaklig om manga. Og mesteparten av anime er jo laget av manga. Men blir jo mye bedre å lage en film av anime. Men den serien du viser når du snakker om "kodomo"! Husker jeg leste (som manga) den serien når jeg bodde i Vietnam! Ellers, veldig bra video. Ingen lydproblemer her. Endret 30. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Meget informativ film, bra arbeid Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Veldig interessang film. Bra laget! Lenke til kommentar
Sir Superior Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg jobber i radio som programansvarlig, men jeg tviler på at noen av dere har hørt på programmet jeg jobber i. Det går på studentradioen i Bergen og er om spill. "Hardcore" Vi legge også ut programmene våre på ITavisen. http://www.itavisen.no/services/freecast/s...hp?freecastId=4 Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Stilig film veldig infomativt. Bra at både astroboy og studio Ghibli ble nevnt eneste jeg kanskje savnet var litt om Hayao Miyazaki siden han er den som har laget så godt som alle anime filmer som slår igjennom i vesten, men det har vel kanskje ikke så mye med otakukulturen å gjøre. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bra laget... Informativt.. Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Knallis! HVordan var det aa vaere i Akihabara? Lenke til kommentar
Sir Superior Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Knallis! HVordan var det aa vaere i Akihabara? 7622304[/snapback] Fin opplevelse, men jeg foretrekker å vandre rundt i Shinkoiwa eller Shinjuku. Kunne relativt lite om Anime og Manga før jeg begynte å lage den filmen i vår. Så lærte selv mye av å jobbe med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå