Gå til innhold

hva syes du om roling stones? burde de gi opp?


Fanta4free

Anbefalte innlegg

en kamerat av meg digger denne hruppa så høygt, jeg hater den. kan tru det er morsomt og ver hos han når han spiller på annleget sitt..

 

nei ass

 

hva synes dere om de... jeg synes godt de kan gi opp nå.

 

jeg vet de er verdens kjente og alt det der, men jeg liker de ikke likavelll liksom. og jeg kan høre på sånn musikk noen ganger

 

 

og hvorfor kaller de det rock? jeg kaller det balader bare pga det er bass, gitar og trommer?? det kan vere dårlig rock balader... hva synes dere om de?

 

hva er bra?

 

hva er dårlig`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en kamerat av meg digger denne hruppa så høygt, jeg hater den. kan tru det er morsomt og ver hos han når han spiller på annleget sitt..

 

nei ass

 

hva synes dere om de... jeg synes godt de kan gi opp nå.

 

jeg vet de er verdens kjente og alt det der, men jeg liker de ikke likavelll liksom. og jeg kan høre på sånn musikk noen ganger

 

 

og hvorfor kaller de det rock? jeg kaller det balader bare pga det er bass, gitar og trommer?? det kan vere dårlig rock balader... hva synes dere om de?

 

hva er bra?

 

hva er dårlig`?

7603924[/snapback]

Hahaha. Utgjør ikke rock gitar, bass og trommer rock? De tre instrumentene er vel basic-instrumentene som kreves for å spille typisk rock. Er ikke Led Zeppelin rock? Cream, The Who, AC/DC?

 

Personlig så har jeg aldri vært noen stor fan. Aldri takla stemmen til Jagger

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Man kan gjerne si at Stones burde ha gitt seg på topp en gang på 80-tallet, men dersom de hadde gjort det, hadde vi gått glipp av mye god musikk. Vel har de ikke gitt ut et skikkelig godt album siden tidlig 80-tall, men gode enkeltlåter har de laget flust av også de siste 25 år. Selv om heller ikke konsertene er helt det samme som da de var unge og spreke, er de fortsatt verdens største rockesirkus.

 

Når det gjelder spørsmålet om hva som er bra og hva som er dårlig, henviser jeg til min guide til Stones' plateutgivelser, men kort oppsummert er det gullperioden fra 1968 til 1972 og sølvperioden fra 1978 (1976) til 1981 som er mest lytteverdig, mens den dårligste perioden er ut over på 80-tallet da Keith Richards og Mick Jagger hadde et heller anstrengt forhold. Dersom du forteller litt mer om hva slags musikksmak du har, kan jeg komme med en mer konkret anbefaling. Dersom du ikke forstår hvorfor Stones kalles et rockeband, tyder det på at du ikke akkurat har fordypet deg i gruppens utgivelser.

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

altså. selv om de legger opp så vil jo sikkert kameraten og resten av dems fans fortsatt høre på musikken.

 

respekter hva andre liker, så respekterer dem hva du liker.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan noen kan mene at Stones er et kjedelig band. Vi snakker tross alt her om en av de få gruppene som til enhver tid har klart å fornye seg og følge med i tiden samtidig som de hele tiden har bevart sitt særegne lydbilde. På veien har de vært innom alt fra jazz, køntri, blues og ballader til punk, 60-tallsrock, reggae og disco. Musikken er så pass variert at man aldri trenger å bli lei av den. For meg er The Rolling Stones selve eksempelet på et band som aldri blir kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvordan noen kan mene at Stones er et kjedelig band. Vi snakker tross alt her om en av de få gruppene som til enhver tid har klart å fornye seg og følge med i tiden samtidig som de hele tiden har bevart sitt særegne lydbilde. På veien har de vært innom alt fra jazz, køntri, blues og ballader til punk, 60-tallsrock, reggae og disco. Musikken er så pass variert at man aldri trenger å bli lei av den. For meg er The Rolling Stones selve eksempelet på et band som aldri blir kjedelig.

7612656[/snapback]

 

2nd that :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Synes Stones er noe av det beste som finnes. Er ikke mange band som er så populære, og som holder det gående så lenge! Kan godt holde på til hver og en av dem har strøket med! Har brukt mang en time på å høre på den herlige musikken demmers :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...