Gå til innhold

Dødsstraff - Hva mener du? (Les første post)

Hvordan stiller du deg til bruk av dødsstraff?  

721 stemmer

1. 1. Hvordan stiller du deg til bruk av dødsstraff?

• Er for bruk av dødsstraff
      201
    • Er mot bruk av dødsstraff
      474
    • Ingen formening/vet ikke
      46

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Saddam svarte at han har bestandig kjempet for Jihad (hellig krig)

Så han forble en løgner helt til sin død?

Saddam's Bhat parti var et sosialistisk ikke-religiøst parti. Det var først de siste 10-25 årene, etter islamistenes store fremgang (og USA ble fienden) han ble "religiøs".

7615442[/snapback]

Mulig han sa at han bestandig hadde vært en soldat, men at han førte Jihad. Skal ikke si sikkert, i og med at jeg skumleste gjennom. Finn gjerne innlegget, det er skrevet i en norsk nettavis eller noe.

Men en løgner vil jeg påstå at han bestandig har vært, i og med at han sa at han ville det beste for sitt folk, hvem vil det beste for sitt folk når man git kommando om å utslette en hel landsby i sitt eget land med nervegass?

Her ser man også en annen side av historien ang. om han var redd eller ei:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/30/487390.html

Mulig dette er en slags måte å berolige folk om at han ikke tok det rolig og at det ikke var verdt det, om dere skjønner hva jeg forstår! :D

7615691[/snapback]

Nei si hvem som er det største svinet på markedet når vi ikke veier svinene på samme vekten :hmm:

Du mener at han er en jævla løgner fordi han utryddet en landsby...enig med deg,,,men samtidig utrydder Bush en hel "landsby" grunnet en løgn...Så hvem er værstingen her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Spørsmålet er "dødsstraff-hva mener du". Hva mener du da? Skal vi henge Bush?? Eller har han ikke fylt bleien sin/vår nok??

Lenke til kommentar
Bush er så pysete at han ikke ville krige for USA, så han fikk pappa til å ordne at han slapp unna.

7616037[/snapback]

Oii, kan ikke du vise til kilder?

7616040[/snapback]

Det er ikke ALT som er skrevet ned vettu, en del du kan komme fram til hvis du følger litt med på hva som skjer..

Lurer på hva som ville skjedd hvis (når bush går av som president) kjører over og dreper feks en neger, ville vært intressant å se hva som hadde skjedd da :hmm:

Men men, nok offtopic

Lenke til kommentar
Bush er så pysete at han ikke ville krige for USA, så han fikk pappa til å ordne at han slapp unna.

7616037[/snapback]

Oii, kan ikke du vise til kilder?

7616040[/snapback]

Selvom det fremstilles teit her, så er det en kjent sak at hadde en tjeneste så trygg som i mors mave i the National Guard, ganske garantert via nettverk. Dette er så velkjent at det blir litt teit og be om kilder.

Hadde han kommet fra dårligere kår hadde han nok måttet møte helvete i Vietnam med de andre.

Kerry, derimot, som sikkert hadde et vel så godt nettverk, gjorde sin plikt i "'nam". Uten at det hjalp han nenvneverdig i valget.

Hvordan amerikanske velgere tenker... vel jeg aner ikke. Og jeg har oppholdt meg der i perioder, ikke for å skryte for ille, men tilogmed har jeg bodd en uke i Quantico Marine Force Base i Virginia -> http://www.quantico.usmc.mil/about_quantico.htm. Og da mener jeg i den klarerte delen.

Linken jeg postet funker ikke (for meg ihvertfall), prøv Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Marine_Corps_Base_Quantico

Edit #2: Ja, det fly sorte helikoptere store som busser over basen. Hele tiden :ph34r:

OFF TOPIC 2007 PARTY!!1 rock on!!

Endret av groov
Lenke til kommentar

Kan vel ikke sammeligne Bush med Saddam ...Herregud og usakelig du er i denne og mange andre diskusjoner PencilCase...Ser ikke ut til at du tåler at vi diskuterer mot muslimer, negere og de som stemmer FRP.....Er så deilig at de har hengt Saddam og jeg skulle ønske de gjorde det samme med en annen med stygt svart skjegg som gjømmer seg her i Norge...Er så forbanna lei av at Norge skal være en gjømmeplass for en drøss av terrorister...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er ikke ALT som er skrevet ned vettu, en del du kan komme fram til hvis du følger litt med på hva som skjer..

7616140[/snapback]

Hva har du fått med deg da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kan vel ikke sammeligne Bush med Saddam ...Herregud og usakelig du er i denne og mange andre diskusjoner PencilCase...Ser ikke ut til at du tåler at vi diskuterer mot muslimer, negere og de som stemmer FRP.....Er så deilig at de har hengt Saddam og jeg skulle ønske de gjorde det samme med en annen med stygt svart skjegg som gjømmer seg her i Norge...Er så forbanna lei av at Norge skal være en gjømmeplass for en drøss av terrorister...

7616155[/snapback]

Derfor er "dere" såååå lett å "diskutere" med, fordi hjernecellene deres slåss med bordkanten samtidig som vi forlyster oss ilag :p

Lenke til kommentar

7616140[/snapback]

Hva har du fått med deg da?

7616157[/snapback]

Det var ikke det jeg hinta til..

Med en gang man sier noe folk ikke tror på så skriker de etter kilder, men faen det er jo ikke alt som er skrevet ned i lange artikkler på wikipedia..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du er like sakelig som vanlig ser jeg PencilCase

Ser ikke noen vits og kommentere det du sier engang.... :mad:  :mad:

7616182[/snapback]

Og her er eksemplet på din sakelighet:

Er så deilig at de har hengt Saddam og jeg skulle ønske de gjorde det samme med en annen med stygt svart skjegg som gjømmer seg her i Norge...Er så forbanna lei av at Norge skal være en gjømmeplass for en drøss av terrorister...

Trenger jeg si noe mere?

Lenke til kommentar
Ahh.. så da snur vi diskusjonen over på bush? Ser ikke hva det har med saken å gjøre.. Men ja, han er en dust! :)

7616080[/snapback]

enig at det ikke hører helt hjemme i denne tråden. Sorry!

Men synes Bush kvalifiserer minst til lang fengsel straff for alt dritte han har satt i gang. Er flaut å se hvor treg han er til å få gjort noe.

Lenke til kommentar

Det er FLAUT å se hva man får til i år 2006!

Han skulle vært stilt for den internasjonale domstolen i Haag og fått en dom utifra dem..

Det er så tragisk at man synker så lavt at man henretter folk uansett hva..

Samme skulle Krekar og Bush også blitt...

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Yepp...og hvis du ikke mener han fortjente det da er du jaggu meg av en annen verden skjønner jeg....PencilCase

7616206[/snapback]

I would explain, my dear, but I fear that you

wouldn't understand -- blessed as you are with a head that is

emptier than a hermit's address book. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Han skulle vært stilt for den internasjonale domstolen i Haag og fått en dom utifra dem..

7616237[/snapback]

Det sirkuset var det siste "vi" trengte :thumbdown:

Lenke til kommentar

7616237[/snapback]

Greit du syns det er flaut men kom ikke og si at han fortjente det...Hvor mange liv har /hadde han på samvittigheten sin montro....Du mener kanskje det hadde vært bedre at han skulle sonet en livtidsdom i Norge som vi skattebetalere skulle kostet på han...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

7616237[/snapback]

Greit du syns det er flaut men kom ikke og si at han fortjente det...Hvor mange liv har /hadde han på samvittigheten sin montro....Du mener kanskje det hadde vært bedre at han skulle sonet en livtidsdom i Norge som vi skattebetalere skulle kostet på han...

7616253[/snapback]

Hva i det svartsvidde er det du snakker om nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...