Christopher420 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei jeg har formatert min laptop, men finner ingen drivere til den, for det eneste jeg vet om det er at merke er EXIGO, gått en måned uten min egen data, begynner og bli kjedelig, så lurte på om noen har noen forslag om hvordan jeg finner drivere til den. Lenke til kommentar
Laat Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Aida32 hjelper deg å finne de forskjellige komponentene i pcen deretter kan man søke på google etter driver til dem http://www.majorgeeks.com/download181.html <-- Aida32 Lenke til kommentar
Christopher420 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 er det et program jeg legger inn på laptoppen? må jeg ha internett, for jeg har ikke drivere til noen ting på den. Lenke til kommentar
Laat Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det er et program du kjører lokalt på maskina. brenn det på en cd? Du må uansett kopiere driverne inn på laptopen på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå