Scotty Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Har ikke sett en tråd om denne filmen ennå. Hva synes du om den? Så den idag, og er definitivt en av de bedre filmene jeg har sett! Antagligvis blandt de 10 beste. Er kanskje litt vanskelig film å forstå for noen. Deja Vu (2006) Se traileren her Endret 30. desember 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har ikke sett den ennå men skal se den Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har ikke sett den ennå men skal se den 7603530[/snapback] Ok. Godt å vite. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har ikke sett den ennå men skal se den 7603530[/snapback] Ok. Godt å vite. 7607476[/snapback] Bra at jeg sa det da Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Følte meg snytt når filmen var over. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Følte meg snytt når filmen var over. 7608753[/snapback] Fordi? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Massive bump! eksdee Ja, har nettopp sett filmen, og sitter nå og diskuterer med en venn av meg hvordan hele deja vu'en gikk for seg i filmen. Var litt sånn funky å forstå alt. Må nesten se den en gang til, men det var dette vi kom frem til: Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det var en grei film, ok underholdning. Men litt sånn jalla aktig Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Var ikke meg som bumpa den så! Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg syns filmen er veldig underholdene, og en god tidsmaskin-film, men tittelen er irriterende. Tittelen er Deja Vu, men filmen handler ikke noe om fenomenet tittelen er kalt opp etter. Greit at man kan få deja vu når man ser filmen, men jeg kan få lyst til å pisse når jeg ser Waterworld. Så da kunne jo Waterworld like greit hetet Gotta Piss. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 En slags salig blanding av Back To The Future og Enemy of The State. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tony Scott har tidenes heftigste stil, og det gjør filmene utrolig interessante. Denne filmen er ikke spesielt god, den er kanskje til og med direkte dårlig (manuset er ihvertfall veldig "iffy"), men herrejemini så jeg storkoste meg med den. Det som er greit med actionfilmer er at enten manuset og skuespillerne er bra eller ikke, så kan man alltid stole på at regissøren har noen solide actionsekvenser. Det gjelder spesielt regissører som Michael Bay (enten det er Transformers, Bad Boys (1/2) eller Pearl Harbour) og Tony Scott (Domino, Deja Vu, Man on Fire), som leverer varene gang på gang. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Enig, hvis du legger igjen fornuften ved døra, kan dette være en veldig severdig film. Jeg eier den faktisk, men det betyr lite... Jeg har en del filmer :[ Lenke til kommentar
tashaa Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Helt utrolig film. Eg ble helt :O etter filmen. Yup er bland 10 best movies I've ever seen!!! KJEMPE BRA effekter og bra skuespillere! =) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Merkelig, men spennende og gøy, film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå