Gjest member-97590 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hallo. Tok nettop noken nye bilder av gitaren eg fikk til jul. Er langlangt i fra noe god fotograf, men eg jobber med saken:) Begynte egetlig med fotografering i sommer, men kameraet mitt streika etter 1 ukes bruk. Så fikk eg det igjen fra reprasjon heilt i slutten av august. Kameraet mitt er et kompaktkamera. Olympus Mjü 720 sw. Satt egentlig bare å stilte inn litt for meg selv på kameraet og håpet på et bra resultat, så her er resultatet av bildet eg valgte å kalle "Gitaristen": Link Takker for alle svar=) Be gentle. Endret 30. desember 2006 av member-97590 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kult bilde, litt mørkt og ufokusert. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Syntes fokusen ble helt feil, skulle heller fokusert på det som vart nært. Men hadde vell ikke blitt så interesant? Bilde av en svart gitar Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jo, er noe i det doke seie. Syns selv bildet blei feilfokusert. Mulig litt kjedelig bilde, bare en svart gitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå