Mirann Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette er sant, Isbilen. Mirann legger an på meg hele tiden. 7657394[/snapback] Pule? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Pule? 7657438[/snapback] Spørsmål er overflødig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Terry_* Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette her hjelper meg også veldig mye. Får meg til å føle meg bedre. Er ikke bare du som trenger tips jeg er bare 17 år da, men alikvel føler jeg at jeg aldri får meg noen kjæreste. jeg har mange jentevenner og mange av de kaller meg søten osv:P de gir meg hint, men jeg tar det aldri for jeg er for nævøs ovenfor den den/de jentene jeg synes er bra jenter. jeg skjønner ikke hva det er med meg, føler meg ikke stygg. har aldri fått noen kommentar på at jeg er det heller. Pørver å tenke positivt på det, men er ikke alltid like lett. Var utrolig sjenert, har fremdeles sceneskrekk osv, men det har hvertfall blitt litt bedre med årene:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå