Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal man bli sammen med jente ?

Gjest Stig Atle Bagna

Anbefalte innlegg

Har rukket å bli 27 jeg, og fremdeles aldrig hatt dame :cry: Men jeg meldte meg inn på møteplassen.no og fikk meg en date, og vi har datet litt. Men det går jo ingen vei. Sikkert fordi jeg er så usikker at det halve kunne vært nok :blush:

Tror jeg skal følge med mye på denne tråden ja, i håp om å få lært noen triks.

Har på føelsen at siden jeg ikke røyker eller drikker, er jeg så langt fra det "normale" som går ann og derfor ekstra vanskelig.

Håper det kommer noen ideer/tips i denne tråden for oss som ikke drikker/røyker/fester

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå ja. Hvis det hadde vært Elisha Cuthbert så hadde hun vel strengt tatt ikke trengt å mase så mye? :cool:

7644197[/snapback]

Owww, hold on! You wont swallow on the first date? You better call me back when you've changed your mind, girl.

Han tenker vel på røyking som i det sosiale med det.

7645324[/snapback]

Røyking er over hodet ikke sosialt (hvor gøy er det å stå ute og fryse og ødelegge ånden/kroppen når alle andre er inne og fester?). Når man runder 30 er plutselig ikke drikking så sosialt heller. Men når man er 27 så er det på tide å stå på, det blir færre og færre fisk på markedet som ligger på din egen alder.

Du (Goodall) behøver ikke bekymre deg over at du ikke røyker eller drikker. Om du ikke drikker er det ingen som nekter deg å være med på festen, ikke når du har blitt 27. At du ikke røyker skal du bare være stolt av. Problemet ditt (som med mange andre) er nok selvtillit. Det at du mener at du er "unormal" og denslags fordi du ikke røyker og drikker sier en del om ditt virkelige problem, selvtilliten.

Noen kjappe tips til hvordan du bør endre deg selv, både for velvære og større hell på damemarkedet:

#1 - Vær velstelt, kle deg pent, lukt godt, ikke gå ubarbert,..

#2 - Trening og kosthold bør tillegges fokus. Du blir sunnere, friskere, i bedre form, blidere (ja, faktisk), får bedre selvtillit, du blir mer aktiv osv. osv. Å trene og spise riktig er uhyre viktig for deg(!), og hjelper deg med å få deg dame også.

#3 - Vit med deg selv at du ikke er noe dårligere enn andre, og husk å tenke på dine positive sider.

#4 - Smil oftere i dagliglivet, og tør å holde øyekontakten.

#5 - Fokuser på å ha det gøy og å være sosial. At du møter masse damer som du kanskje vil fortsette å møte er en god bonus.

Lenke til kommentar
Røyking er over hodet ikke sosialt (hvor gøy er det å stå ute og fryse og ødelegge ånden/kroppen når alle andre er inne og fester?).

7645596[/snapback]

Feil.

Røyking er sosialt nettopp fordi man kan "gå ut og ta en røyk" - og innlede en samtale derfra. Om du tror at røyking ikke er sosialt, så burde du få opp øynene dine :)

Lenke til kommentar
Røyking er sosialt nettopp fordi man kan "gå ut og ta en røyk" - og innlede en samtale derfra. Om du tror at røyking ikke er sosialt, så burde du få opp øynene dine :)

7645640[/snapback]

Det hender at man går ut sammen med noen og tar en røyk, men da kan man like gjerne slå av en prat inne i et varmt og godt rom, uten en fæl røyksky rundt seg.

Og når du vil ha dame, hvem kysser vel en person som nettopp har røyket og synes det er godt?

Lenke til kommentar

Det går vel litt begge veier?

"Har du fyr?" Tidenes letteste og mest effektive måte å komme igang med en samtale :)

Det er lettere å få kontakt med folk hvis du ikke er alene, da er det lett å bli sjenert og usikker. Ta med en venn, uansett om han/hun kjenner folk eller ikke, det er selvfølgelig bedre om vennen har noen kontakter men det er ikke noe krav. Hvis personen du her med deg blir involvert i en samtale er det lett å klemme seg inn, på denne måten kan man støtte hverandre.

med tanke på nettdatingsteder har jeg hatt blanded erfaringer med det. Har blitt kjent med et par jenter over msn, en av dem fikk jeg god kontakt med, hun bodde i nord norge hvor søskenbarenene mine holder til. Jeg ble sammen med denne jenta, men det første møtet ble utrolig rart, vi lovte hverandre å klemme osv. men det ble bare et stille "hei." Det viste seg at hun har lettere mentale problemer, hypokondria :)

De to andre var folk som fikk tak i nr. og msn. min etter konserter som bandet mitt spilte. De maset bare, jeg ble lei.. En av dem ringte, og hu visste ikke hva hun skulle si siden hun visste alt om meg etter sms og msn. Det var en mongo samtale.

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar
Vil dere bare ikke fostå eller? :p

7644578[/snapback]

Jeg forstår hva du mener, Mirann. :) Men her har vi snublet opp i en stor forskjell mellom kjønnene, tror jeg. Fordi det du snakker om; å få uønsket oppmerksomhet, er noe jenter er vàr for og ikke gutter i samme grad. Faktisk ville mange gutter bli glade for slik oppmerksomhet som ei jente stempler uønsket og plagsom. Personlig ville jeg nok sagt "Jatakk, klart det!" allerede etter første invitt, så det hadde ikke blitt noe problemer med 18 plagsomme purremeldinger - som da aldri ville kommet. hehe. Folk er forskjellige og jenter er veldig forskjellig fra gutter på noen områder. :)

Det er disse forskjellene som jeg har hatt mest problemer med overfor jenter, selv om det ikke har gått så langt at jeg har vært plaget med dårlig selvtillit. Men det er ikke alltid lett å snakke med noen man ikke helt forstår hvordan tenker! Og i ungdommen er det ofte helt kaos også i ens egen tanker. Hvordan skal man da forvente at man skal forstå det motsatte kjønn? I puberteten husker jeg at jeg funderte mye på dette med jentenes tanker... et stort svart hull med merkelapp "mystisk". Vel, noen ting faller på plass med erfaring, men noe vil alltid forbli et mysterium når det gjelder det motsatte kjønn... Det er kanskje like bra at vi har noen hemmeligheter? Det ville jo vært kjedelig om vi var helt like? ;)

Lenke til kommentar

7645640[/snapback]

Det hender at man går ut sammen med noen og tar en røyk, men da kan man like gjerne slå av en prat inne i et varmt og godt rom, uten en fæl røyksky rundt seg.

Og når du vil ha dame, hvem kysser vel en person som nettopp har røyket og synes det er godt?

7645752[/snapback]

Selvfølgelig er røyk sosialt, er jo andre anledninger en på fest man går ut å tar seg en røyk. Men du burde uansett ikke begynne med det. ;)

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg er gamle karen, men kan da sikkert komme med et par forslag.

-Jenter flest er like nervøse som deg. De er ikke gudommelige i menneskeskikkelse.

-De digger selvtillit, men ikke arroganse

-Vær en gentleman. Greit nok "drittsekker" får seg mye på byen, men i det lange løp mener ihvertfall de jeg kjenner at man tjener på å være en allright kar.

-Hygene er tingen :thumbup:

-Klær/stil er også en flott ting. Les litt der de har noen moter for menn. f.eks FHM har de noen sider med sånt. Også er det vel bare å dra på f.eks Volt og spørre om de kan fikse noen kule sett.

-Trening og kosthold osv er også en grei ting. (treningsforum.no - mye hjelp å få)

"My 2 cent"

sikkert skrevet før, men orker ikke lese igjennom tråden.

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
-Jenter flest er like nervøse som deg. De er ikke gudommelige i menneskeskikkelse.

7653901[/snapback]

Synes gutter kunne ha blitt skapt slik at vi hadde litt mer påvirkningskraft på jenter, -altså gjøre dem like kåt som guttene er.

7653945[/snapback]

hehe jenter er like kåte som oss gutta;) Det skal bare litt mer til enn å si: bolle ellah?! for å få de i seng.

Lenke til kommentar
Synes gutter kunne ha blitt skapt slik at vi hadde litt mer påvirkningskraft på jenter, -altså gjøre dem like kåt som guttene er.

7653945[/snapback]

Du vet lite om jenter ;)

7656869[/snapback]

Det jeg mener er at selvsagt blir jenter kåt og kan få flere orgasmer på rad, men det skal langt mindre å få en gutt klar og villig enn det skal å få ei jente i samme posisjon. Selvsagt finnes det jente som blir sprengkåte konstant, men majoriteten..

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at selvsagt blir jenter kåt og kan få flere orgasmer på rad, men det skal langt mindre å få en gutt klar og villig enn det skal å få ei jente i samme posisjon. Selvsagt finnes det jente som blir sprengkåte konstant, men majoriteten..

7657320[/snapback]

Det er absolutt ikke mitt inntrykk. Jeg tror det er mer en myte at det er bare gutter som tenker på sex konstant etc.

Lenke til kommentar

7657320[/snapback]

Det er absolutt ikke mitt inntrykk. Jeg tror det er mer en myte at det er bare gutter som tenker på sex konstant etc.

7657379[/snapback]

Dette er sant, Bruktbilen. Mirann legger an på meg hele tiden. ;)

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...