Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal man bli sammen med jente ?

Gjest Stig Atle Bagna

Anbefalte innlegg

Du høres ut som ei skikkelig sur berte.  :cry:

7608999[/snapback]

Det har jeg aldri fått høre før. Tvert i mot er jeg så og si alltid blid og smilende :)

7609035[/snapback]

Måten du snakka på gjorde meg litt i dårlig humør. Hvis du har så sterke meninger ellers i hverdagslivet kan jeg vanskelig se for meg at folk ikke blir påvirket av deg slik som jeg ble her.

Men, heh, jeg skal ikke legge ord i munnen din. Hvis du er blid så er du blid.

Hvordan bli sammen med ei jente? Ja si det, hadde jeg visst det godt nok hadde jeg hatt flere forhold enn jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må husk på at 90% blir sammen med noen for å bli sammen med noen også, virker sånn ihvertfall. Har vært singel jævlig lenge selv og har ingenting imot det, treffer jeg den rette så treffer jeg den rette. Gidder ikke å dra ut på byen for å finne noen der og da, så slutt å stress :) Det er 10x verre å havne sammen med noen du ikke 100% er forelsket i. Annen ting er jo at hvis man ikke er noe bymenneske så er det jævlig vanskelig å treffe på noen hehe.

Å melde seg på datesider på nettet er ihvertfall fy fy, de damene som henger der er der for samme grunn som deg og det blir for slutty uch !

7609043[/snapback]

Gratulerer med årets latterligste påstand! Jeg kjenner flere jenter som henger på f.eks. blink som er det absolutt motsatte av "slutty."

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Måten du snakka på gjorde meg litt i dårlig humør. Hvis du har så sterke meninger ellers i hverdagslivet kan jeg vanskelig se for meg at folk ikke blir påvirket av deg slik som jeg ble her.

Men, heh, jeg skal ikke legge ord i munnen din. Hvis du er blid så er du blid.

Hvordan bli sammen med ei jente? Ja si det, hadde jeg visst det godt nok hadde jeg hatt flere forhold enn jeg har hatt.

7609081[/snapback]

Så ut ifra to setninger så har du funnet ut hvordan jeg er? Utrolig

Med fare for å høre helt utrolig innbilsk ut, så er det mer enn en gutt som har prøvd seg på meg. Og når gutter som prøver seg sitter og er negative og øser ut at ingen vil ha de etc., så blir jeg ikke akkurat sjarmert.

Det er kjempekjekt å få høre at andre synes jeg er pen etc. men alt med måte. Kompliment skal sies når man mener de, ikke fortelles annen hvert min. fordi man tror det er med på å sjarmere.

Det er gutter som virkelig maser om at vi skal møtes. Til og med når jeg sier at jeg ikke er int. Det er ikke med på å sjarmere!

Flørting er en kunst! Det kan lett gå gale veien

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Så ut ifra to setninger så har du funnet ut hvordan jeg er? Utrolig

7609130[/snapback]

Jeg vet ikke hvordan du er i det virkelige liv, alt jeg har er hva du gir av deg selv her på forumet. Jeg kan ikke si noe annet om deg enn hva jeg leser.

/me gir Mirann en kopp kaffe.

Lenke til kommentar
Må husk på at 90% blir sammen med noen for å bli sammen med noen også, virker sånn ihvertfall. Har vært singel jævlig lenge selv og har ingenting imot det, treffer jeg den rette så treffer jeg den rette. Gidder ikke å dra ut på byen for å finne noen der og da, så slutt å stress :) Det er 10x verre å havne sammen med noen du ikke 100% er forelsket i. Annen ting er jo at hvis man ikke er noe bymenneske så er det jævlig vanskelig å treffe på noen hehe.

Å melde seg på datesider på nettet er ihvertfall fy fy, de damene som henger der er der for samme grunn som deg og det blir for slutty uch !

7609043[/snapback]

Gratulerer med årets latterligste påstand! Jeg kjenner flere jenter som henger på f.eks. blink som er det absolutt motsatte av "slutty."

7609103[/snapback]

Selvsagt er ikke alle det, men muligheten er der. Jeg liker ikke hele konseptet med treff over internett, altså folk har en viss "personlighet" når de faktisk er villig til å møte folk som de har sett seg ut på nettet. Om du er uenig gir jeg meg blaffen i, det er min mening og det må du bare finne deg å respektere.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvordan du er i det virkelige liv, alt jeg har er hva du gir av deg selv her på forumet. Jeg kan ikke si noe annet om deg enn hva jeg leser.

7609155[/snapback]

Kanskje det bare er du som er litt sær? ;)

7609167[/snapback]

Det ville jeg sagt også..

Men men , men når jenta virker intr, så håper jeg det ikke er noe galt i å spøre om vi kan møtes..

Må jo gå ann og prøve å få til noe å da..

Nett-Dating er tafatt

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

7609155[/snapback]

7609167[/snapback]

Men men , men når jenta virker intr, så håper jeg det ikke er noe galt i å spøre om vi kan møtes..

Nett-Dating er tafatt

7613606[/snapback]

Det er STOR forskjell på å spørre om man skal finne på noe og masing.

Hadde du likt at ei jente sendte deg 18 meldinger og ringte 6 ganger på en kveld feks?

Skjønn forskjellen. - Kjempekoselig å bli spurt om man vil på date, pågående masing er ikke særlig sjarmerende.

:)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hadde du likt at ei jente sendte deg 18 meldinger og ringte 6 ganger på en kveld feks?

7614054[/snapback]

Det spørs hvilken jente det er. Elisha Cuthbert skulle fått lov f.eks. Forstår dog at det er annerledes med dere jenter, siden dere ofte ser mer på personlighet og mindre på utseende.
Lenke til kommentar

7614054[/snapback]

Det spørs hvilken jente det er. Elisha Cuthbert skulle fått lov f.eks. Forstår dog at det er annerledes med dere jenter, siden dere ofte ser mer på personlighet og mindre på utseende.

7614108[/snapback]

Mulig det er forskjell på gutter og jenter.

Jeg skygger iallfall unna de som forfølger meg på utested, ringer/sender mld xx antall ganger på kort tid eller ikke tar nei for ett nei. Hvor vanskelig kan det være å forstå: "Jeg er IKKE int. Du kan bare gi opp å prøve deg. Det vil ALDRI bli oss to"?

Arinomi: Noe anderledes når man er sammen, da. Eller er det en grunn til at du har blitt en eks? ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

7609043[/snapback]

7609103[/snapback]

Selvsagt er ikke alle det, men muligheten er der. Jeg liker ikke hele konseptet med treff over internett, altså folk har en viss "personlighet" når de faktisk er villig til å møte folk som de har sett seg ut på nettet. Om du er uenig gir jeg meg blaffen i, det er min mening og det må du bare finne deg å respektere.

7609639[/snapback]

Jeg er uenig med deg. Ikke det at jeg har funnet noen der selv... Jeg respekterer at du mener at de har en "viss personlighet" men jeg er dog uenig med deg. Og uansett kan jo de med denne såkalte "visse personligheten" da via nettet møte andre med denne personligheten...

Jeg synes det er ganske spesielt at du sier at jeg bare må finne meg i å respektere din mening når du gir blaffen i min. Jeg respekterer dog din, men jeg syns du har en spesiell holdning. Andre må respektere din mening mens du gir blaffen i deres. Jaja...

Endret av qweac
Lenke til kommentar

7614054[/snapback]

7614108[/snapback]

Personlig så er jeg enig i Mirann at fløting er en kunst. Jeg blir f.eks ikke særlig tiltrukket av jenter som bare sitter å babler over hvor vanskelig livet er, og alle bekymringene som de har...

Lenke til kommentar
Hei til dere som leser denne tråden.

Jeg har funnet ut jeg har en STORT problem. Har prøvd å bli sammen med en jente, men det har ikke skjedd ennå.

Fyller 25 år til sommeren. Har aldri vært sammen en jente før.

Har så lyst til å bli sammen med en jente, men det har ikke skjedd ennå.. Jeg vet rett og slett ikke om jeg klarer det. Problemet er når jeg skal prøve å snakke med jenter, så blir jeg så nervøs at jeg mister totalt ordforådet, og vet ikke hva jeg skal si til jenter heller.

Finnes det noen her som kan være snille å fortelle meg hva som skal til for å bli sammen med en jente ?.

Håper på noen svar.

hilsen

Stig Atle Bagna

7603447[/snapback]

selvtillit... stol på deg selv man.

Lenke til kommentar

7614054[/snapback]

7614108[/snapback]

Nå ja. Hvis det hadde vært Elisha Cuthbert så hadde hun vel strengt tatt ikke trengt å mase så mye? :cool:

Lenke til kommentar

7609155[/snapback]

7609167[/snapback]

Nett-Dating er tafatt

7613606[/snapback]

Det er STOR forskjell på å spørre om man skal finne på noe og masing.

Skjønn forskjellen. - Kjempekoselig å bli spurt om man vil på date, pågående masing er ikke særlig sjarmerende.

:)

7614054[/snapback]

hmm, tja, 18meldinger da ikke så veldig mye hvis man prater om et spesielt interesant emne. Men ringe 2 ganger + meldingene ser jeg som masete.

Nei, Elisha Cuthbert hadde fått masa hun ja ;P

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
hmm, tja, 18meldinger da ikke så veldig mye hvis man prater om et spesielt interesant emne. Men ringe 2 ganger + meldingene ser jeg som masete.

Nei, Elisha Cuthbert hadde fått masa hun ja ;P

7644399[/snapback]

Jeg mener ikke hvis man har en samtale på gang. Da kan det jo raskt bli mange sms fram og tilbake. Jeg mener hvis de hagler inn sånn uten videre. Uten at man svarer etc.

Vil dere bare ikke fostå eller? :p

Lenke til kommentar

tja, kan jo si at jeg sleit med samme problem i mine yngre dager. Ba ei jente ut på kino, vi hadde jobbet isammen en stund. Men da sa hun at hun ikke kunne. Og jeg spurte raskt om hun kunne en annen gang, men da ble svaret "kanskje"

Min løsning ble rett og slett IRC i god kjent still på #Chatzone på Undernet. Deretter byttet jeg over til PowWow (eksisterer ikke lenger). Men ihvertfall jeg traff min nåværende kone på internet, vi chattet i 10mnd får jeg besøkte henne i Australia hvor hun studerte. Ca 2år med internet dating så giftet vi oss i Singapore hvor hun er ifra, og vi er fremdeles gift etter 7år ;)

så er du en sjenert person, hvorfor ikke bruke IRC, ICQ eller andre RealTime chat'e systemer.

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...