Programvare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Før hørte jeg mest på Metallica, AC/DC, Iron Maiden og lignende og ble kalt satanist på skolen stadig vekk. (Jeg er ikke det nei) Når jeg begynte å høre på Black metal bedret ikke situasjonen seg noe særlig. Men jeg elsker bm uansett Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bare bygg opp om ryktene, si at du skal drikke rødvin i skogen mens du leser høyt fra LaVeys bøker. Eller eventuelt om hvor mange kirker du skal brenne til helga, hvor mange graver du har veltet eller hvor mange bibler har fått gjennomgå. Lenke til kommentar
Regina Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er litt stakkarslig i grunn. Jeg mener, black metallere er jo rene Bin Laden gjengen. Vi kommer aldri til å få gå ifred. R.I.P megselv, Regina. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, hva mener du? (Er det virkelig noen her som tror at jeg mener at folk skal stå for absolutt alle black metal tekster som noengang er skrevet?) Finnes det noen som i det hele tatt skjønner absolutt alle black metal-tekster som er skrevet? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) EG ER TILBAKE! Noen som liker Astral/Cosmic Black Metal? La oss si det med en litt mindre fiktiv sjanger: Ambient Black Metal Endret 5. desember 2007 av Zaran Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Ingen poster her lenger gitt ;O Endret 31. desember 2008 av CharltonHeston89 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hahaha, på 1 år kan man vel konstatere at svartingene er mer godkjente. BM er snart mainstream som all annen metall etterhvert har blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå