MartinF Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Vet ikke helt om dette er riktig sted og poste men jeg prøver Noen som vet litt mer om hva denne Tv2 Nyhetskanalen? Blir det en "FoxNews" kanal eller blir det bare nyheter 4-5 ganger om dagen og programoversikt resten? Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Skal vel være nyheter 24/7, men har tvil til kanalens kvalitet...blant annet ved å se på det makkverket TV2 Zebra er... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg håper de holder hva de har sagt og at det blir nyheter 24/7. Er ikke noen vits hvis det ender opp med å ha noen få nyhetssendinger om dagen, og Sonen-søppelprogram resten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Takk takk. Håper virkelig det blir nyheter 24/7, har savnet en slik kanal i norge, med Breaking news osv Noen som vet hvem som vil få inn denne kanalen? Vil de som får inn Zebra kunne få inn denne? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Synes nyheter 24/7 (365?) høres litt for godt ut. Greit det skjer mye ut i verden, men det må jo være måte på. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må man ikke ha parabol med canal digital for å få inn zebra? Skulle tro det og da får man også denne nyhetskanalen samt TV2 filmkanalen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må man ikke ha parabol med canal digital for å få inn zebra? Skulle tro det og da får man også denne nyhetskanalen samt TV2 filmkanalen. 7608245[/snapback] Tror man kan få Zebra på kabel-tv også. Filmkanalen derimot er ikke jeg sikker på. Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må man ikke ha parabol med canal digital for å få inn zebra? Skulle tro det og da får man også denne nyhetskanalen samt TV2 filmkanalen. 7608245[/snapback] Tror man kan få Zebra på kabel-tv også. Filmkanalen derimot er ikke jeg sikker på. 7608255[/snapback] Har kabel-tv og kanalpakke fra canal digital (canal+ og disse), og har TV2 Zebra, men ikke filmkanalen... Skjønner ikke hvorfor de lager nye kanaler når de allerede har Zebra som er fylt til randen med tull og vas, og TV2 som sender en god del dritt også. Når de klarer å fylle de 2 kanalene de allerde har med hovedsakelig greit innhold, da kan man begynne å tenke på flere kanaler...når en hovedsakelig sender chat og sladderprogram fra hollywood, så har man vel nok sendetid der som man kan bruke... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det skal være 18 timer med nyheter, kanalen skal være brukerfinansiert (over satelitt etc.) og TV2 har fått med Terje Svabø på laget. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må man ikke ha parabol med canal digital for å få inn zebra? Skulle tro det og da får man også denne nyhetskanalen samt TV2 filmkanalen. 7608245[/snapback] Tror man kan få Zebra på kabel-tv også. Filmkanalen derimot er ikke jeg sikker på. 7608255[/snapback] Vi har ikke sånn diger kanalpakke, bare Nrk1,Nrk2,TV2,TvNorge og TV2 Zebra, og vi får ikke inn Filmkanalen, så forventer heller ikke at vi skal få inn nyhetskanalen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Du må søke kanalene inn på nytt på din canal digital tuner! Da får du opp både filmkanalen og nyheitskanalen. 1 nrk 2 nrk2 3 tv2 4 tvnorge 5 tv2 zebra 6 tv2 nyheitskanlan 7 tv2 filmkanalen litt usikker på om 6 og 7 skal skifte plass... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jaja, blir jo spennende å se. Noen som vet om den kommer på Get sitt kabel-tv? Har TV2 Zebra og Filmkanalen, hvertfall nå, tror ikke de har sortert ut hvem som har hva av pakker enda. Endret 31. desember 2006 av Krokanrull Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Må man betale for filmkanalen? Har Zebra, men har ikke sett noe til filmkanalen... Har kabel-tv fra Get. Eller UPC som jeg liker kalle dem Lenke til kommentar
dioX Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Vi får inn kanalen. det er jo nyheter allerede der(bare tekst) Men norge er vell ikke så stort at det blir mulig og sende nyheter 24/7.365 Ellers blir det de samme nyhetene som går opp og opp igjen i to døgn?! Endret 31. desember 2006 av dioX Lenke til kommentar
Mow Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har en følelse kanalen blir litt som CNN med reprise av gamle nyheter om og om igjen, helt til det skjer no spennende nytt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det blir jo fryktelig interessant. Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Blir vel noe lignende som SVT24 (Sveriges televisjons nyhetskanal). De sender 24/7, med faktaprogram innimellom nyhetene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg ser dette for meg som en CNN-wannabe? Kommer til å være agurknytt hele veien... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 For de av dere som ikke har kabel eller parabol kan dere gjøre som meg og bestille månedsabbo på tv2 webtv.. Tror jeg betaler 69 i måneden og da streamer jeg tv2, tv2 zebra, filmkanalen og straks nyhetskanalen direkte. Video streames i opptil 1500 kbps så kvaliteten er mye bedre enn hva jeg kan få inn med vanlig antenne NB: Det kan være at den månedsprisen er tilrettelagt for NGT kunder.. Er ikke helt sikker der.. - hsds Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du må søke kanalene inn på nytt på din canal digital tuner!Da får du opp både filmkanalen og nyheitskanalen. 1 nrk 2 nrk2 3 tv2 4 tvnorge 5 tv2 zebra 6 tv2 nyheitskanlan 7 tv2 filmkanalen litt usikker på om 6 og 7 skal skifte plass... 7611722[/snapback] Vet ikke om jeg har spesielt lyst til å søke så jeg får kanalene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå