Xar0n Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei, jeg lurer enkelt nok hvilken bios update jeg skal velge fra denne siden der de ligger. Her er linken: http://www.msi.com.tw/program/support/bios...?UID=651&kind=1 Endret 30. desember 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 den nyeste versjon 1.0D selvfølgelig..... ikke for å bli "mester", men når du spørrer om sånt.... har du noen ganger flash(et) BIOS.... Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 ja, men det står på update description at det bare fixer full logo during post står det og ikke no annet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 En god tommelfinger-regel er at du ikke bør flash bios ved mindre du har en spesifikk feil som du vil fikse. Men vil du likevel flashe "blindt" så er den nyeste versjonen som regel den du bør velge (vel og merke ikke beta versjoner). -Stigma Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 det var derfor jeg har spurt om du har flash(a) BIOS før..... alle nyeste oppdateringer av BIOS inkluderer den du har fra før +++ oppdatering. så den som heter 1.0C er samme som 1.0D, bare at 1.0C manglet kanskje "- Show full logo during POST. derfor kom versjon 1.0D..... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jepp, "Stigma" har en del rett der..... men er ikke helt enig med oppdatering. hvis du får problemer uansett hva det er, hovedkort/router +++ så første support produsent spørrer hvilken versjon av BIOS, firmware du har..... derfor er det anbefalt å oppdatere BIOS o.l. så jeg vil anbefale å oppdatere til den nyeste BIOS, når det gjelder hovedkort. selv om det er bare "- Show full logo during POST " det er derfor produsent av kortet lager oppdateringer, fordi folk klager på en eller annen.... Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Ok, thx. Men jeg har flasha bios før med denne, men det står forstatt at jeg bør opdatere bios på everest. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ok, thx. Men jeg har flasha bios før med denne, men det står forstatt at jeg bør opdatere bios på everest. 7603529[/snapback] OK, da må du pakke ryggseken og komme opp i Mont Everest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå