Gå til innhold

Asus P535 eller LG KE820

ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Hei!

Som topic, enten Asus P535 eller en LG KE820. Sitter med en QTek 9100 nå og har hatt den i straks et år, har gått rimelig lei denne nå og ser etter ny telefon.

Jeg vet at disse to er veldig forskjellige når det gjelder bruk, men velger likevel å sette de opp mot hverandre.

Selv setter jeg designet nå forran funksjonene de(n) har, men den må være responsiv. Har finni ut fra bruken av 9100 at jeg bruker faktisk ikke telefonen til noe mer enn det også en vanlig telefon har (som regel, og ihvertfall KE820 har).

Men, som sagt, det står mer på utseendet enn av dingser.

Det jeg ønsker mest:

1. Design

2. Må være litt sært ;) Nokia boys, go hide!

3. Responsiv

3.1. God skjerm!

4. Driter i MP3 spiller, men flott om den tar MP3 som ringetoner!

5. EDGE & BT er egentlig et must..

Dette er den absolutte listen, dette må være med.

Har dere andre telefoner, name 'em og gjerne hvor de kan skaffes fra. Linker selvfølgelig da jeg er lat og ikke orker å google alt og alle som kommer ;)

Takker for konstruktive meldinger! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for svar Andynator!

Men, er KE820 responsiv? Eller er det 10 meldinger også er den treg? Hvordan er det å skrive meldinger på den?

=)

7629967[/snapback]

Ikke noe problem med det du nevner der.... ligger nærmere 100 inne på min uten at det betyr noe som helst

Jeg bytter telefoner så ofte at jeg aldri kommer til å lære meg å skrive meldinger.....men det gjelder bare og lære seg og finne ut hvor mellomrom tasten er så går det fint det( :roll: 0 tasten)

Lenke til kommentar

Enig. I tillegg gjør ditt kriterie om en sær/spesiell telefon at LG bør velges.

LG har over tid opparbeidet seg et image som en innovativ produsent, som tilbyr mobiler som ikke likner andre. LG KE820 er deilig som helst, og er den som andre LG'er så kommer folk til å spørre om å prøve den. Sånt skjer ikke med en Nokia eller en SonyEricsson. Alle har jo dem. Go Go.

Lenke til kommentar

Ok! Den gode omtalen som KE820 får så må det nesten bli en slik en ;)

Det jeg lurte på ang skriving av meldinger var om den er kjapp, at bokstavene/ordene kommer med en gang når man trøkker inn knappene. Men dette var vel heller et problem fra "krigens dager"?

Lenke til kommentar

overflaten og knapper er litt ekslusive,litt glassaktige(lett å etterlate seg fettflekker) du får en knepp lyd for hvert tastetrykk. Jeg er uansett ikke noen raser i å skrive mld men klarer meg godt med denne. Tipper der er andre tlf som er bedre å skrive mld på....men de er ikke like vakre som denne :-)

Kjekt at Lg vokser seg frem og struper Nokia/sony i å lage attraktive telefoner

Lenke til kommentar
Ok! Den gode omtalen som KE820 får så må det nesten bli en slik en ;)

Det jeg lurte på ang skriving av meldinger var om den er kjapp, at bokstavene/ordene kommer med en gang når man trøkker inn knappene. Men dette var vel heller et problem fra "krigens dager"?

7635213[/snapback]

Må jo si jeg er ganske fornøyd med min nye tlf, har ikke fått prøvd den så mye enda, men den ser jo bare helt nydelig ut :love:

post-28718-1167911401_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...