Daje.P Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dette er sikkert tatt opp før, men jeg fant ikke noe ved søk så jeg drister meg til å spørre Er det mulig å få norske ordforslag når man bruker "tastaturet" på wiien, feks i opera, beskjeder etc i stedet for engelsk, tysk osv?? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ikke enda hvertfall, fordi nettleseren som er på Wii'en idag er bare en trial versjon. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det kommer nok ikke. Selv om Opera er norsk, er det bare ubetydelig mange som behøver en norsk ordbok. Bra nok at den har norske tegn, i motsettning til Opera på DS. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det burde være ganske trivielt å la brukerne laste ned en norsk ordliste til browseren, helt valgfritt... Lenke til kommentar
andm Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ordboken har da ikke noe med Opera å gjøre? Jeg antok at den var en del av fastvaren til Wii-en selv. Det kan jo alltids hende vi får tilpassete skjermtastatur og ordbøker på flere språk en vakker dag, hvem vet? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Ikke enda hvertfall, fordi nettleseren som er på Wii'en idag er bare en trial versjon. 7606245[/snapback] Oki, da er det ikke jeg som er blind, men det finnes ikke I likhet med Ostekjeks trodde jeg ikke dette hadde noe med Opera å gjøre? Mii Channel var jo på plass før Opera, og den bruker vel samme ordliste. Håper dette kommer i alle fall, her har vi jo hatt flerspråklige ordlister i T9 på mobilene våre sida forrige årtusen, så å få det implementert på en moderne konsoll burde vel være en smal sak. wtf skal jeg med nederlandsk ordliste liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå