Gå til innhold

Hvordan skaffe penger, raskt?

haakie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nordpost er ikke bra! jeg går vikar får vg og tjener mellom 250-350 kroner går litt over to timer

7605351[/snapback]

Med tanke på at du er 14 år så har du ingen grunn til å klage over den lønna for litt mer enn 2 timers arbeid! Jeg er 22 år og tjener 124kr i timen, tenk på det du...

7611098[/snapback]

jeg syns jeg tener velldig bra;);) jeg men på nordpost går man ca 3-4 timer og tener 100-150! i dag fikk jeg 330 kroner på litt voer 2 timer;) men fikk masse driks siden det er nyttårsaften da!

Lenke til kommentar
Hurtigste måten å skaffe masse penger raskt på lovlig vis er å plotte inn de 7 rette tallene i lotto :cool:

7612345[/snapback]

Men man mister mer :!:

7612348[/snapback]

Nei?

Hvis du plotter inn i 7 rette tallene, da vinner du jo med en gang.

7612366[/snapback]

Ja. Men det tar så lang tid og man mister jo mer når man taper fordi man vinner ikke og når man ikke vinner får man ikke penger og når man ikke får penger da har man ikke fått noen penger og da har man brukt penger på å kjøpe noe uten å få penger får det :)

Lenke til kommentar

Om du har litt innsikt i PC/IT, og er vant til å hjelpe folk, er det en mulighet til å tjene penger på å fikse data for andre.

For eksempel, ta med deg en bærbar ned i et strøk med rekkehus, og sjekk hvor mange usikrete nett det er.

På en eller annen måte kan du tilby deg å fikse en sikring på nettverkene til folk, noe om ikke er videre vanskelig, og tar som regel kort tid (hvem vil ufrivillig dele nett med naboer?).

Om folk stoler på deg, er noe annet, men man kan da fort skaffe seg et rykte (familie er det litt lettere med).

Jeg har planer selv, men vil nok slite med det at folk ikke skjønner bæret av hva jeg prater om (og det er sikkert noe i lovverket du må ta hensyn til også).

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...