Pilot_ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Man kan selge gamle ting man ikke bruker lenger. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 nordpost er ikke bra! jeg går vikar får vg og tjener mellom 250-350 kroner går litt over to timer 7605351[/snapback] Med tanke på at du er 14 år så har du ingen grunn til å klage over den lønna for litt mer enn 2 timers arbeid! Jeg er 22 år og tjener 124kr i timen, tenk på det du... 7611098[/snapback] jeg syns jeg tener velldig bra;) jeg men på nordpost går man ca 3-4 timer og tener 100-150! i dag fikk jeg 330 kroner på litt voer 2 timer;) men fikk masse driks siden det er nyttårsaften da! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Man kan selge gamle ting man ikke bruker lenger. 7611139[/snapback] Man må ha salgstillatelse Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hurtigste måten å skaffe masse penger raskt på lovlig vis er å plotte inn de 7 rette tallene i lotto Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hurtigste måten å skaffe masse penger raskt på lovlig vis er å plotte inn de 7 rette tallene i lotto 7612345[/snapback] Men man mister mer :!: Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 opps jeg sa jeg tente 330 kroner jeg slo feil tall på kalkulator så tente bare 250 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 NFF tråd om det samme Er nok mange "useriøse" forslag der, men men ... Støvsug/vask huset + tilby familien/naboene forskjellige ting du kan gjøre. Barnevakt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hurtigste måten å skaffe masse penger raskt på lovlig vis er å plotte inn de 7 rette tallene i lotto 7612345[/snapback] Men man mister mer :!: 7612348[/snapback] Nei? Hvis du plotter inn i 7 rette tallene, da vinner du jo med en gang. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er umulig å tjene raske penger på lovlig vis:P aksjer og slikt går fort, men ikke sats på det enda:P klipp plena til gamle folk for 200 spenn eller måk veien deres for ca tilsvarende sum er vel mitt beste råd. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hurtigste måten å skaffe masse penger raskt på lovlig vis er å plotte inn de 7 rette tallene i lotto 7612345[/snapback] Men man mister mer :!: 7612348[/snapback] Nei? Hvis du plotter inn i 7 rette tallene, da vinner du jo med en gang. 7612366[/snapback] Ja. Men det tar så lang tid og man mister jo mer når man taper fordi man vinner ikke og når man ikke vinner får man ikke penger og når man ikke får penger da har man ikke fått noen penger og da har man brukt penger på å kjøpe noe uten å få penger får det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Men om du bruker 40 kroner på en lottokupong med de rette tallene den første gangen vinner du jo med en gang. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Send en jobbsøknad til en butikk i nærheten. Spør besteforeldre og slekt om de har jobb til deg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er ikke mange butikker som ansetter 14åringer, med mindre de er søte, blonde og har store pupper Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Man kan selge gamle ting man ikke bruker lenger. 7611139[/snapback] Man må ha salgstillatelse 7612335[/snapback] Så alle som selger ting på finn osv har "salgtillatelse" ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Gå med avisen og Norpost er dårlige jobber, du sliter og sliter, jobben er helt forjævelig. Og hva får du i betalt? Nesten ingen ting. Slavearbeid. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 om mine øyne ikke har sviktet meg helt har du ikke sagt noe om hva du skal bruke disse pengene til (kan godt hende jeg har oversett det, er trøtt) av ren nysgjerrighet må jeg nesten spørre hva du skal bruke pengene til Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Å sitte barnevakt er som oftest ganske lettjente penger. Om du sitter barnevakt på kveldstid etter at ungene er lagt seg, kan du bare slacke med laptopen eller se film og gumle godis. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Å sitte barnevakt er som oftest ganske lettjente penger. Om du sitter barnevakt på kveldstid etter at ungene er lagt seg, kan du bare slacke med laptopen eller se film og gumle godis. 7613852[/snapback] Eller bare sette på film for ungene og enten se med dem eller være på PC'en(Laptop selvfølgelig) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Om du har litt innsikt i PC/IT, og er vant til å hjelpe folk, er det en mulighet til å tjene penger på å fikse data for andre. For eksempel, ta med deg en bærbar ned i et strøk med rekkehus, og sjekk hvor mange usikrete nett det er. På en eller annen måte kan du tilby deg å fikse en sikring på nettverkene til folk, noe om ikke er videre vanskelig, og tar som regel kort tid (hvem vil ufrivillig dele nett med naboer?). Om folk stoler på deg, er noe annet, men man kan da fort skaffe seg et rykte (familie er det litt lettere med). Jeg har planer selv, men vil nok slite med det at folk ikke skjønner bæret av hva jeg prater om (og det er sikkert noe i lovverket du må ta hensyn til også). Endret 31. desember 2006 av Dradd Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Mange vil nok også være ganske skeptisk til deg hvis du ringer på dørene deres. Mest sannsynlig vil de lure på om du er ute etter å svindle dem. Heng heller opp en lapp på den lokale butikken, og tilby dem generell sikkerhetshjelp uten å nevne hva du vet om sikkerheten deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå