Gå til innhold

Hvordan skaffe penger, raskt?

haakie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norpost er i hvert fall ingen skikkelig jobb. Boikott de slavedriverne der.

7602784[/snapback]

Jobbet for dem i 7 måneder som 13-åring. Jobbet vel en 3-4 timer i uken for 100-150 kr...

7602804[/snapback]

7 måneder? Orka en gang med Norpost jeg :p man tjener sykt mye bedre med Dagbladet / VG.

Lenke til kommentar
Jeg håper og tror at trådstarter tjener seg rik på noe annet en narkotika... :thumbup:

7603248[/snapback]

Ja, det gjør vel jeg og. Jeg sier bare at det ikke trenger å være så vanskelig.

Og vet du noe som du ikke har sagt her da? Noen personlige erfaringer med hvordan det er vanskelig?

Lenke til kommentar
Forslå for mora di at du kan vaske taket (innvendig, duh). Skikkelig møkkajobb og jeg tipper mora di gjerne vil betale en klekkelig sum for å slippe.

7603309[/snapback]

Husk å få taket skikkelig skittent først, så hun ser at det faktisk må vaskes! ;)

Lenke til kommentar

Og da har moderator ryddet opp i tråden og fjernet en del poster:

* Poster som diskuterte moderators avgjørelse. Slikt skal tas på PM med den angjeldende moderator.

* Poster som ignorerte moderators avgjørelse og fortsatte diskusjonen i strid med denne.

* Poster som bar preg av spam.

Heretter følger dere Jarmos oppfordring om å holde dette saklig. Det betyr i klartekst at dere holder dere til forslag om inntektskilder som ikke strider mot loven eller på annen måte er upassende. Som usaklig regnes blant annet narkotikasalg og prostitusjon.

Reaksjoner på moderering tas på PM. Det gjelder også diskusjoner om hvorvidt man burde få si at narkotika er "den eneste raske veien til penger". Her i tråden er det off topic.

Ytterligere poster i strid med avgjørelsen vil bli fjernet og eventuelt medføre reaksjoner.

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvis du vil låne så finn "lånehaier"...men det er ikke det beste å gjøre ettersom noen lånehaier er sleipe jævlar.

Så har du et spørsmål å stille deg, undergrunns jobber eller lovlige jobber?

Undergrunns jobber er høy risiko, og ikke minst farlig.. for noen kan dette bli inngangen til deres nye kriminalitet liv. Dette kan gi deg raske penger på kort tid, men dette krever derimot god kontaktnett og lojalitet

Lovlige jobber blir noen ganger vanskelig og slitsom, uendllige. Av og til kan det gi det sene penger. Og det beste med det er vel, du trenger ikke å ha frykt, god samvitighet, sykelønn og trygd og slikt dog trygd og de greiene får du når du blir 18 år tror jeg.

Endret av Fastar
Lenke til kommentar

Få deg en jobb i et fjøs... altså avløyser... er det selv, funker bra det...

Er vanlig med 60 til 100 i timen, så da får du deg litt ekstra. Ring til en bonde :p

Vanligvis er jeg i fjøset annenhver helg..

Men om du bor midt i byen er det verre :tease:

Endret av Jonatan777
Lenke til kommentar
nordpost er ikke bra! jeg går vikar får vg og tjener mellom 250-350 kroner går litt over to timer

7605351[/snapback]

Med tanke på at du er 14 år så har du ingen grunn til å klage over den lønna for litt mer enn 2 timers arbeid! Jeg er 22 år og tjener 124kr i timen, tenk på det du...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...