Gå til innhold

"Mine innlegg" er ikke helt edru

Anbefalte innlegg

Det har skjedd før, og nå skjedde det igjen. Plutselig av en eller annen grunn dukker en haug av poster opp på Mine Innlegg. De skal riktignok være der, men de var der ikke i går. For eksempel har Dahles spilltråd som jeg postet i for lenge siden, plutselig kommet tilbake til mine innlegg etter å ha vært borte lenge. Og det har blitt postet MANGE innlegg der i mellomtiden. Det som er irriterende er at jeg ikke legger merke til at de blir borte, og når de kommer tilbake, blir det fult kaos på siden der av poster som ikke har vært der på lenge.

Det hele toppet seg nå nettopp da "Lekegrind" for nervesterke kom på toppen av listen, selv om det er noen timer siden jeg postet der, og en haug av poster skulle vært over der.

Et mindre problem er at tråder blir merket som uleste (user posted image), selv om det verken er nye, eller redigerte innlegg. Her skulle det vært markert som Lest (user posted image)

Hva er det som skjer med Mine innlegg? Det er som sagt ikke første gangen ... Andre som har opplevd det samme?

ENDRET: Nå skjedde det igjen! Tråden om lekegrinden kom på toppen igjen! Jeg så gjennom tråden og sjekket at ingen har endret innleggene sine. Det eneste jeg kan komme på, er at noen har stemt i pollen som finnes der. Hvis så er tilfelle, syns jeg det er tåpelig. Dersom tråden kommer på toppen av mine innlegg for hver gang noen stemmer der, blir det bare dumt. Under den O store ostediskusjonen her på forumet, kom ikke den posten på toppen av Mine innlegg hver gang noen stemte, så her må det være noe rart ...

post-75844-1167436956_thumb.jpg

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråder som har forsvunnet:

- Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

- Den frie kafeen

- Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil.

- Hva leser du nå og hvordan går det liksom

- Dahle's samling av små spill.

- Den uoffisielle Vista-tråden

- Visual Basic Roundup!

- Hardware.no sitt "museodometer" team!

- Enda flere ...

Det er en del av disse trådene jeg ikke har vært altfor aktiv i, men for eksempel Klagemuren postet jeg i helt til den en dag forsvant og ble glemt. Dessuten mener jeg å erindre at tråder ikke kan forsvinne fra Mine innlegg, da det har blitt tatt opp tidligere da folk var lei av at SO-trådene hele tiden lå der etter bare ett innlegg. Da ble brukerne anbefalt å benytte seg av "Favoritter"-funksjonen ... Dersom tråder forsvinner etter en tid, er det greit nok, men dersom tråder du er aktiv i forsvinner, er det jo litt dumt.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...