feilruf Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg skal nå kjøpe nye twintip ski! Jeg kan velge meg hvem som helst, men hvilke?! Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke ski jeg skal ha! Så lurte på om det var noen her som kunne komme med noen forslag til type ski! Jeg driver for det meste i parken så er vel mest av den type ski jeg skal ha! Setter pris på litt hjelp:P Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ski Bindinger Støvel Sum: 9297,- Ha en fin kjøretur. Lenke til kommentar
feilruf Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 SkiBindinger Støvel Sum: 9297,- Ha en fin kjøretur. 7604590[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det der er ingen god støvel og ha i park, med flex på 100 Gå for Salomon Foil støvlene eller Rossignol sine Scratch, disse støvlene er mye og byggd for park kjøring. Personlig bruker jeg Salomon Foil siden den passet foten min mye bedre... Lenke til kommentar
feilruf Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 det er mest ski jeg er på utkikk etter, gode støvler har jeg! haed edge 9.0. de skiene jeg har sett mest på er Salomon Foil og SPK står for det meste mellom de to skiene. Har også sett litt på noen modeller fra K2 f.eks public enemy Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er jo en ganske god pakke med Dynastar ski på Oslo sportslager her. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) L@sse Du kan da ikke linke til rossi ski og dynastar bindinger:p samt du linker heller ikke til en jibbesko.. Men her kommer jeg med noen forslag vaffal, til de litt vanligere modellene... her her her her Du kan jo og titte på 9thward ski og armada...Desse er vel fort litt mer "eksklusive" edit: Fint sted å ta en titt Endret 3. januar 2007 av Best0 Lenke til kommentar
ctx Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 kommer helt ann på: hvor god du er, tenkt til og satse, står du mye? hvis du bare liker og stå så er K2 "Fujative"(tror det er sånn det skrives) , med Look team jib, støvler anbefaler jeg head mojo, rossignol scratch! Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bruker selv k2 fujative, det er kongeski med deilig fleks.. Ser bra ut og koster ikke mye.. Bruker dem sammen med Look px12 JIB 3999 hos platou /Jan Tore Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 salomon spk er konge sko, absolutt anbefalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå