Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plutselig går Firhjulingen min saktere. Hmmm

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en firhjuling som heter Derbi. Det er en 50cc. Og den er rimelig bra, men nå i det siste har den plutselig begynt å gå treigere. Plutselig på flata kan den gå brått fra rundt 45 til rundt 35, helt uten videre, men når jeg lar den stå i med motoren i gang i et lite 2 sekund går den greit igjen i vanlig fart. Hva i all verden kan dette skyldes. Den er ikke trimma.

Håper noen har svar.

vennlig hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den gikk mye bedre i dag iallefall. Når jeg starta den opp i dag så lot jeg den stå litt på tomgang og da slurva den ikke i det hele tatt. Riktignok var det noen varmegrader i dag da. 5-7 tror jeg, men den oppførte seg fint i går kveld å når jeg kjørte og da var det frost.

Lenke til kommentar

Den gang jeg hadde en scooter så hadde jeg noen problemer med pakninger i motoren.. Den gikk ifra 60 km/t til ca 30 just like that.. Så kjørte jeg videre på 30 noen få sekunder før den gikk opp igjen.. Gjorde ingenting med det og endte opp med at hele motoren ble ødelagt og jeg bare skrotet hele tingen.. Tenkte det kanskje kunne vært lurt å sjekke opp i dette om det fortsetter slik at du ikke svir deg slik som jeg gjorde.. Aner ikke om det er samme type motor osv men tenkte jeg skulle bare tipse om det :)

- hsds

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...