norway Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei , jeg har ADSL , for 3 dager siden spillte jeg SoF2 og BF1942 med ping på 60 - 70 , men i går , og enda et problem , så er den minimale pingen jeg kan få 170.Jeg snakket med en kompis som har en anen tilgang enn ADSL ,og hans ping er helt i orden. Mens jeg spillte SoF2 på mange servere , og traff andre nordemnn , så var pingen dres også 170 på det beste , og disse hadde også ADSL. Noen som vet hva inni ...... som foregår? Det er jo litt irriterende , jeg betaler blant annet for å få god ping når jeg spiller , og det er jo helt umulig nå.... Eller er jeg alene om dette problemet som startet for 2 dager siden? Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 hvis du hadde lest driftsmelding på www.nextgentel.no så vet du hva som foregår :smile: Lenke til kommentar
norway Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Ja, jeg har det , men finner ikke noen forklaring på den siden angående mitt problem , håper bare det blir i orden... Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Nå er min ping frisk igjen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå