loathsome Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Som noen sikkert vet, rullerer avataren min igjennom en hel del bilder for tiden. Dette er fordi jeg har kommet opp med et nytt konsept På følgende lenke ser du en hel del avatarer. Nye blir lagt til hver uke, og avataren som har *FLEST* stemmer i slutten av uken til å stå i en uke. Denne er laget for å freshe opp PHP-kunnskapene mine (lenge siden sist), og fordi det er gøy klikk for å stemme Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er en moderator som alt bruker denne: Denne var desidert tøffets Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Burde jeg gjøre slik at den med mest stemmer alltid er der? Og så slettes alle resultatene etter en uke eller noe? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Burde jeg gjøre slik at den med mest stemmer alltid er der? Og så slettes alle resultatene etter en uke eller noe? 7602659[/snapback] Da er det gjort! Nå er det slik at avataren med mest stemmer vises hele tiden :!: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 "Verdi" var desidert kulest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg