djgudleif Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nazister er det styggeste i verden. De skulle forsvunnet alle sammen! En perfekt verden ville vært en verden uten nazister og rasister. Pluss alt det andre køddgreia som har med hat å gjøre... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er sant, men alikevell temmelig irrelevant for diskusjonen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Overskriften ville vært mer riktig i denne formen: "Politiker selger antikviteter fra andre verdenskrigs Tyskland" Eller noe lignende. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Kan ikke se noe galt i dette, det finnes ett stort samlermarked for alle ting fra krigens dager. Har selv funnet Tyske krigsedler, patroner, hjelmer, Svastika osv i bunkere fra krigens dager. Hvor dette er nå vet ikke jeg, men om jeg skulle solgt dette skulle vel ikke min partitilhørighet (hvis jeg hadde noen) bety noe? I samme slengen må jeg få tilføre at det offentlige tok i bruk gamle Tyskerbrakker osv etter krigens slutt. I disse tidligere Tyskerbrakker bor folk den dag i dag i som bolighus, enkelte ble skoler, gymsaler, forsamlinglokaler osv. Endret 3. januar 2007 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det noen som har kilder på at dette faktisk er historiske gjenstander? Jeg har lest litt rundt nå uten å finne noe. Dersom dette er ting som stammer fra nazitiden og ikke er fra nyere tid, bæsjer dagbladet seg selv ganske grundig på leggen, IMO. At SU-lederen bidrar med skyts til artikkelen er jo ikke akkurat merkelig. - Det ser ut til at Frp tar for lett på en ideologi som setter raser opp mot hverandre. Dette er ikke som å selge klenodium fra 2. verdenskrig, sier Bergstø. <- Min uthevning. Tyder jo på at hun ikke vet hva hun snakker om, dersom slagsobjektene er historiske. Alle artikler jeg leser av Jeanette P. Hauge skal heretter flagges som "neppe objektive og blottet for troverdighet" i mitt hodet. Overskriften er jo bare oppspinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå