Matias Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nja, jeg er litt usikker, jeg syns den bør få bli i OT-baren, men samtidig ser jeg ingen grunn til at den ikke skal flyttes til "Helse" kategorien. Min konklusjon er at den bør bli hvor den er, men det er ikke noe imot å ha den i "Helse" heller. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Problemet er at tråden ikke direkte passer helt under helse, da man kan være deprimert for mang en ting. Det vi evnt. kan gjøre er å opprette en ny v3.0 siden dette har vokst seg både stor og gammel og nye regler burde legges til om denne skulle havne i helse, jeg kunne også sett for meg tråden i helse, men som sagt er dfet ikke helt passende innhold etter hva vi ønsker å ha i helse. Om flere mener den burde havne under helse skal jeg vurdere det på nytt. Slik ting er nå lar jeg den ligge. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hovedgrunnen til at jeg ville flyttet den er at man burde kunne ha muligheten for å svare anonymt. Dere ser vel behovet for dette i en tråd som den? At den ikke passer er jeg ikke helt enig i. Jeg ser på helse som både psykisk og fysisk helse. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Du er nok langt fra alene om det vil jeg tro. Dette står det i WHOs "Constitution of the World Health Organization": Health is a state of complete physical, mental and social well-being and not merely the absence of disease or infirmity. Med andre ord, helse er mer enn det fysiske. Endret 16. januar 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 jeg kunne også sett for meg tråden i helse, men som sagt er dfet ikke helt passende innhold etter hva vi ønsker å ha i helse. 7630778[/snapback] Psykisk helse går vel også under helse? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Anonym posting hadde vært kjekt i deppetråden ja. Det er ting ved sinnet man ikke vi legge ut ved seg selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Støttes at den kunne ha vært en god ting å ha fått en gjestefunksjon i deppe-threaden. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg kunne også sett for meg tråden i helse, men som sagt er dfet ikke helt passende innhold etter hva vi ønsker å ha i helse. 7630778[/snapback] Psykisk helse går vel også under helse? 7737665[/snapback] Jo, den gjør jo det... Vi gjør et forsøk og flytter hele sullamitten til helse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg