Myrsnipa Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg så netopp filmen fast an the furious tokyo drift, og jeg lurer på om noen vet hvilken bil som han japaneren(bad guy) kjører i den scenen hvor de kjører omkapp i parkeringshuset første gang og han amerikaneren kræsja mye? Bilen er mørk. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ifølge Wikipedia er det en Nissan Fairlady 350Z. Hele listen finner du her Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Thanks! Flott info. Utrolig hvor stæsja opp de kan bli iforhold til orginalbilene (som forøvrig er ganske kjedelige :!: ) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det kalles ricerstil, og er en av de beste metodene å øke bilens vekt på. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg vil ikke akkuratt si at det øker vekt å skifte ut metall og andre tunge deler til karbon og lett plast. Men det tar de igjen med å fylle opp bagasjerommet med store lydanlegg. Lenke til kommentar
Robertarg Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg vil ikke akkuratt si at det øker vekt å skifte ut metall og andre tunge deler til karbon og lett plast.Men det tar de igjen med å fylle opp bagasjerommet med store lydanlegg. 7605868[/snapback] Og flasker med Nitro Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Når du bytter ut standard bodykit med aftermarket shiz i glassfiber/plast reduserer du ikke vekten, i de fleste tilfellene øker du vekt og luftmotstand. Med klart unntak for professjonell ombygging med gode materialer. Men jeg snakker om den jevne ungdom med en skrutrekker, limpistol, og klippekort hos biltema. Endret 30. desember 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tviler det utgjør noe merkbar forskjell i de fleste tilfeller, en annen ting er at disse bilene ikke brukes til å kjøre fort med, de brukes til å showe med. De trenger nok effekt til å ligge sidelengs, og det har de nok av, selv med litt ekstra luftmotstand og vekt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nå snakker jeg ikke om proff-driftere, nå snakker jeg om mannen i gata. Og om du bolter masse plast og en vinge på Civicen din vil bilen veie mer, vingen vil skape understyring, og det hele vil ha dårligere aksellerasjon og drivstofforbruk, generelt sett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kanskje like greit, jo lavere fart de har, jo mindre risiko utgjør det når de skal brife foran fjortissene.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vel, om de treffer fjortissene er gjerne body kit-ene mindre bra for myke trafikkanter. Selvfølgelig med noen unntak. Og jeg liker ikke tanken på vinge på en Civic, siden det kan føre til understyring, og front mot front med en annen bil. Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 JA det er sant at det er en Nissan Fairlady 350Z eller som vi kjenner den i norge under navnet Nissan 350z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå