Azzido Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Fant fram noen bilder fra en tur jeg hadde til jettegrytene i Risør i sommer... hva syntes dere? Endret 29. desember 2006 av Azzido Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fine bilder, alle i hop mener da jeg. Men det bildet av glasset har du lagd ut før! :!: Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Likte ideen på glassbildet men komposisjonen kan du gjøre litt med. Et ordentlig glass-glass med øl hadde sett utrolig fristende ut akkurat der =) Ellers var de andre bildene fine de. Bare tenk litt mer på rule of thirds/gylne snitt når du tar bildene og behandler de etterpå. Bilde nr 2 var perfekt komponert! Fikk utrolig sommerstemning av det bildet Prøv å legg hovedmotivet og tydelige linjer i bildet på strekene eller på krysningene mellom strekene. Mye mer harmonisk følelse. Endret 30. desember 2006 av Aleck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Fine sommerbilder dette her. Savner sommeren når jeg sitter her og ser på de....Fint komponert liker nok bilde Nr.2 fra toppen best. Fin skarphet på alle bildene og flott lys.. Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå