Derbi-pro-driver Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hællæ. er det noen som vet om jeg må bytte veiv på min Derbi Senda Xtreme 04mod viss jeg setter på denna sylinderen http://www.speedoptions.no/index.php?main_...&products_id=52 Har hørt at derbi veiva tåler veldig mye men vet ikke om den vil tåle denne... Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er vel ikke værre enn og spørre speedoptions? Men jeg tror jeg villa skifta for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) tror sykkelen din tåler 12K omdreininger. men når jeg ser på den sylinderen så bør du bytte veiv ja. Endret 30. desember 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Prey Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 tror sykkelen din tåler 12K omdreininger. men når jeg ser på den sylinderen så bør du bytte veiv ja. 7603622[/snapback] Tåler ikke Derbi motoren 14k omdreininger? Og AM6 12k? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Den nye veiva som sitter i GPR tåler 14 K Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bytt veiv. Blir irritert når jeg ser at dere bryr dere om hvor mange omdreininger veiva tåler, det er ikke bare det som gjelder. Det er såpass mye krefter i en slik sylinder, tar knekken på veivlager å rådelager vis du har kjørt på org veiv. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bytt veiv. Blir irritert når jeg ser at dere bryr dere om hvor mange omdreininger veiva tåler, det er ikke bare det som gjelder. Det er såpass mye krefter i en slik sylinder, tar knekken på veivlager å rådelager vis du har kjørt på org veiv. jeg kjører mer org. veiv og Airsal T6 Asso og mk2 funker fett... Det som nå står på planen er og bytte clucht og veiv...og ALLE pakkninger og simmringer osv full overhalin=P begyner og bli ulyder..så ambefaler ingen og kjøre med trimsylinder og org veiv:P funker en stund men så smeller det oxo:P Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Trimming av moped skal, i overenstemmelse med forumets retningslinjer, ikke diskuteres på forumet. Dessuten er dette en gammel tråd som skal få lov å dø i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg