Gå til innhold

Merkelig Lydproblem her! (hjelp kanskje.....)

Anbefalte innlegg

Jeg satt oppe til langt på natt i natt med PCen som vanlig, så når jeg står opp i dag, så kommer det ikke lyd lengre! (eller det vil si hvis jeg skruer høyttalerene på fullt så kommer det litt lyd i bakgrunnen). Jeg har testa med andre høyttalere uten bedre resultat, og jeg har prøvd en del og jeg forstår ikke hva som er galt. :???:

Jeg tenkte muligens om jeg skulle ta ut lydkortet og blåse litt på det.... Det hjelper alltid!!

Lydkortet mitt er et SB Live! Player

Noen som har peiling??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det syke skjer igjen!

Jeg tok det ut.. blåste på det, satte det inn igjen, og så funka det.. (har gjort det samme med GF4400 mitt da det var noe rart der).. men nå falt plutselig lyden ut igjen...

PC Demonen min er visst litt sint i dag ser det ut som! :smile:

Lenke til kommentar

Tror det må være noe med kortet... skifta PCI port på det... funka i 1 minutt, så datt lyden ut igjen, så nå bruker jeg heller lydkortet som er integrert i HKet, og det funker bra det foreløpig..

Død over alle PC Demoner som lager plagsomme problemer for uskyldige PC brukere!!

:smile:

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke innstallert driveren til det i alle fall... det var ikke plug and play driver for det i XP.. Nå når jeg bruker onboard kortet har jeg disabla Live kortet (som windows selvfølgelig mener virker perfekt!)...

Jeg hadde nok disabla det, men det var ikke vits i så lenge windows ikke fant det (og det har funka bra siden juli da jeg fikk denne PCen)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...