Gå til innhold

Nybegynner med KM 5D

Francesca_

Anbefalte innlegg

Er ganske nybegynner når det kommer til fotografering, men synes bildet er litt kult. Var et av de første bildene jeg tok. Er klar over at det er litt dårlig komposisjon, men hunden min er ikke så glad i bade så hun kom opp litt fortere enn jeg hadde trodd :hrm:

Kom med kritikk!

Skal vel poste litt flere bilder her, men hden har hatt filsystemfeil og jeg hadde glemt å ta backup. Håper jeg får reddet ut noen bilder!

Edit: Laget bildet mindre

Endret av Francesca_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilder er alt for stort. Mange bruker internettlesere som ikke skalerer ned bilde til en passende størrelse, så du burde ha lagt ut en mindre versjon.

Ut ifra det jeg gadd å scrolle rundt så det ut som om hunden var ufokusert. Bildet var også noe utbrent mange steder.

Lenke til kommentar
flott bilde dette! og flott eksponert! Har du netopp fått km 5d? den er da ikke til salgs lenger?? synd at konika monolta slutta :cry:

7607866[/snapback]

Har vel ikke nettopp fått det akkurat, kjøpte det i fjor, på nyåret. Men har mest blitt "kjedelige" bilder fra sammenkomster, fester, middager og reiser. Har en del fine bilder fra Alanya i Tyrkia, men de ligger på den skade HDen :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...