CurSe Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har rundet ut2k3,men det er et våpen jeg ikke skjønner meg på(tror det var ion painter eller noe sånt). Hvordan bruker man egentlig det våpenet? Alt som kommer fra det våpenet ligner jo kun på en liten laserstråle som ikke skader fienden for fem flate øre! Jeg skjønner at jeg har misforstått det våpenet totalt,men hvis noen kan forklare meg hvordan man betjener det våpenet der så hadde det vært fint... Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 tror det er bare en laser for å merke mål med og så avfyre second function på våpenet eller noe sånnt Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Når jeg breuker våpenet holder jeg bare Primær-angrepsknappen inne noen sekunder mot et fast punkt, da avfyrer våpenet. Dvs at en satelitt oppi rommet avfyrer en svær feit stråle ned dit du peker og alt blir flambert av en giga eksplosjon. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 17:19, skrev Monsoon:Når jeg breuker våpenet holder jeg bare Primær-angrepsknappen inne noen sekunder mot et fast punkt, da avfyrer våpenet.Dvs at en satelitt oppi rommet avfyrer en svær feit stråle ned dit du peker og alt blir flambert av en giga eksplosjon. Det stemmer. Det står forklart både i manualen og i selve spillet der du kan prioritere om på de forskjellige våpnene. Velger du et våpen der, står det en forklaring nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg skjønner heller ikke noe av det våpenet. Når jeg leste om våpenet, forstod jeg at jeg skulle holde skyteknappen inne i noen sekunder, så skulle ett eller annet skje. Funket aldri. Siktet i sikkert 10 sekunder på en bot uten at noe skjedde. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Står fint forklart i manualen hvordan du bruker det... Er bare større utendørsmap's det funker på - selve ion-kanonen kan du ofte se hvis du ser opp på himmelen, og det må være fri sikt mellom denne og målet du lyser opp. Det er forresten bortkastet å sikte direkte på noen - kanonen utsletter alt i en ganske så stor omkrets. Ulempen er selvsagt at du er ubeskyttet de få sekundene det tar fra du markerer målet og frem til kanonen fyrer løs laseren sin. [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-11-23 19:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå