Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som dårlig sex?


Sessan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Planlagt sex er dårlig sex, da blir det ingen spenning! Ingenting er så deilig som å overraske/bli overrasket.

 

Dårlig sex er også viss det blir samme rutinen på samleiet hele tiden!

8989605[/snapback]

 

Planlagt sex er jo toppers. En kjapp én mens man strikker! :love:

 

Forspill starter 1930, slutter 1955.

Penetrering starter 1955, slutter 1956.

Etterkos starter 1956, slutter 2000.

Dag inn, og dag ut.

Jenter, det er bedre å si i fra (på en sexy måte) hva dere vil ha, enn å bare holde stilt for så å klage etterpå!

Hva er en sexy måte?

8987519[/snapback]

 

Alt utenom slik "Ehh, ka i helvete hell du på m?! :nei: "

Er jo egentlig ingen sexy måte å si det, men er mange måter du ikke bør si det på :)

Lenke til kommentar

Man kan flytte hånda til personen til et sted man heller vil ha den, vise bevegelser man ønsker. Hviske inn i øret "det er deilig om du..." og ellers gi respons på det den andre faktisk gjør riktig :)

 

Massevis av gode eksempler på hva som er dårlig sex her, tror ikke jeg har noe å tilføye.

Lenke til kommentar
Tørrpulings er jo et alternativ. Tørrpuling er godt!

 

Du har vel ikke tenkt på hvor forbanna vondt det gjør for jenta dagen etter?

Gjør vondt å sette seg ned jo.. :no:

8988655[/snapback]

 

Tror nok de mener tørrpuling som i med klærne på. Kan ikke tenke meg at den andre varianten er noe godt for noen av partene :)

Lenke til kommentar

Jeg hopper her over ting som dårlig hygiene og råtne, brune tenner m.m., for da kommer vi ikke så langt som til sex. Slike ting hører vel bedre hjemme i en annen tråd.

 

Dårlig sex er mye forskjellig, men jeg er enig med dem som sier at dårlig kommunikasjon ofte er det verste. Hvis kommunikasjonen fungerer, kan man ofte få sexen til å fungere etter hvert også (hvis man har bedre tid en en one-night-stand). Det som da gjenstår er at jenta har et problem eller flere og ikke vil kommunisere. F.eks. når hun ikke får noe ut av sexen og ikke vil si hvordan hun vil ha det. En variant er når hun bare vil pules - uten noe som helst forspill - og ikke skjønner hvorfor hun alltid er tørr eller ikke får orgasme etter tre minutter, og konkluderer derfor med at hun liker ikke sex og synes det er overvurdert...

 

Det er også kjedelig sex når hun er passiv, vil ha lyset slukket og helst hele dyna over (fordi naboene kan se det gjennom gardinene), når hun er redd for å prøve nye ting og stillinger, når hun ikke liker å bli slikket, når hun ikke liker å suge og slettes ikke svelger, og når hun aldri hvisker kåte ord i øret ditt ("Skal vi elske?" eller "Jeg har lyst til å suge deg - NÅ!") og ikke biter deg lett i øreflippen mens hun ikke hvisker dette. ;) Dårlig og kjedelig sex er også når hun kommer under slikkingen i forspillet og ikke har lyst mer. Du ligger der med en steinhard og er kåt og spør om hun kan hjelpe deg litt å avslutte i hvertfall, men hun sier at hun ikke orker mer i kveld...

 

Det er sikkert en del jeg har glemt i farten også.

 

God sex for meg skulle være omtrent det omvendte av det ovenfor, i utgangspunktet. Jeg liker lange forspill, varierte samleier med flere stillinger underveis, og mye etterpåkos. Hun bør være aktiv, gjerne litt seksuell agressiv, åpen og glad i sex.

Lenke til kommentar
Planlagt sex er dårlig sex, da blir det ingen spenning! Ingenting er så deilig som å overraske/bli overrasket.

 

Dårlig sex er også viss det blir samme rutinen på samleiet hele tiden!

8989605[/snapback]

 

Planlagt sex er jo toppers. En kjapp én mens man strikker! :love:

 

Forspill starter 1930, slutter 1955.

Penetrering starter 1955, slutter 1956.

Etterkos starter 1956, slutter 2000.

Dag inn, og dag ut.

Jenter, det er bedre å si i fra (på en sexy måte) hva dere vil ha, enn å bare holde stilt for så å klage etterpå!

Hva er en sexy måte?

8987519[/snapback]

 

Alt utenom slik "Ehh, ka i helvete hell du på m?! :nei: "

Er jo egentlig ingen sexy måte å si det, men er mange måter du ikke bør si det på :)

8989931[/snapback]

 

"Det var så godt ista når du gjorde sånn *ta hånda hans eller whatever og gjør sånn som han gjorde i et millisekund*" eller "Hvis du gjør sånn her *ordne så det blir bra* så blir jeg sinnsykt tent *gi han sexyblikket og en slikk på leppene*"

 

det er jo snillt :)

Lenke til kommentar
Planlagt sex er dårlig sex, da blir det ingen spenning! Ingenting er så deilig som å overraske/bli overrasket.

 

Dårlig sex er også viss det blir samme rutinen på samleiet hele tiden!

8989605[/snapback]

 

Planlagt sex er jo toppers. En kjapp én mens man strikker! :love:

 

Forspill starter 1930, slutter 1955.

Penetrering starter 1955, slutter 1956.

Etterkos starter 1956, slutter 2000.

Dag inn, og dag ut.

Jenter, det er bedre å si i fra (på en sexy måte) hva dere vil ha, enn å bare holde stilt for så å klage etterpå!

Hva er en sexy måte?

8987519[/snapback]

 

Alt utenom slik "Ehh, ka i helvete hell du på m?! :nei: "

Er jo egentlig ingen sexy måte å si det, men er mange måter du ikke bør si det på :)

8989931[/snapback]

 

"Det var så godt ista når du gjorde sånn *ta hånda hans eller whatever og gjør sånn som han gjorde i et millisekund*" eller "Hvis du gjør sånn her *ordne så det blir bra* så blir jeg sinnsykt tent *gi han sexyblikket og en slikk på leppene*"

 

det er jo snillt :)

8994979[/snapback]

Der har du det. Hvis madammen vil ha noe spesielt i et øyeblikk, gir hun meg et spesielt blikk, fukter munnen og biter underleppen - for så å si hva hun vil ha.

Lenke til kommentar
Dårlig sex må være sex med noen man faktisk ikke tenner på, og i senere tid tenke: æsj.

8996703[/snapback]

Haha, men unnskyld, hvorfor har dere da sex? Må gjøre vondt om du ikke ble tent :hrm:

9016078[/snapback]

Kan jo være kåt selv om selve person ikke tenner deg.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man egentlig variere selve penetereringen? og hvordan skal man variere den? litt of topic ja, men lurer litt på dette!

 

Hvor plasserer man bena (gutt oppå i dette tilfelle) og hvor dypt skal man gå? skal man ta lange drag eller korte? variere dette?

trenger litt veileding her! :p

Lenke til kommentar
Dårlig sex må være sex med noen man faktisk ikke tenner på, og i senere tid tenke: æsj.

8996703[/snapback]

Haha, men unnskyld, hvorfor har dere da sex? Må gjøre vondt om du ikke ble tent :hrm:

9016078[/snapback]

Kan jo være kåt selv om selve person ikke tenner deg.

9034802[/snapback]

 

Sant nok, men jeg tenkte mer på personer som har den motsatte effekt av å tenne deg, aka turn-off, men har desverre ingen personlig erfaring med problemstillingen, da jeg ikke har sex med alt som kryper og går :)

 

Hvordan kan man egentlig variere selve penetereringen? og hvordan skal man variere den? litt of topic ja, men lurer litt på dette!

 

Hvor plasserer man bena (gutt oppå i dette tilfelle) og hvor dypt skal man gå? skal man ta lange drag eller korte? variere dette?

trenger litt veileding her! :p

9041589[/snapback]

 

La beina ligge flat, jo større penis du har jo hardere må du kjøre på! Ta den langt inn og bruk dype, korte drag, jo mer hun skriker - jo mer nytelse (!) har hun ..

 

--

Vanskelig å svare på personlige preferanser, men rytme er jo en nøkkel til mang en kvinne ;) Du får spørre hun du har sex med? Vanskeligere kan det ikke bli.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...