Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som dårlig sex?

Sessan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du jente?! hehe neida.. Men.. hmm.. Så jenter er ikke så opphengt i peniser? Det trodde jeg da.. Dessuten er det galt av meg å skrive jenter etter din kommentar! Dere er alle ulike med egne oppfatinger, lyster osv. Akkurat sånn som vår del av rasen mennesket.

Lenke til kommentar
Da burde du lære deg å kontrollere vaginalmusklene, for å øke begges nytelse. Jenter som krever over 20cm gjør livet for vanlige gutter elendig.

7657045[/snapback]

Marley, kjære deg. Jeg har mer enn full kontroll på vaginamusklene. Over gjennomsnittet bra, for å si det sånn, så jeg tror IKKE det er der problemet ligger.

Og: hvem sa noe om over 20 cm? jeg sa ganske tydelig: over gjennomsnittet er digg for noen, under er digg for andre...for min del klager jeg slett ikke på en gjennomsnitlig penis, men noen ganger passer ikke "formene" sammen heller...det bare gir meg ingenting...og da spiller det null rolle om jeg kniper som en heltinne...

Forøvrig kan også tykkelsen ha noe å si, ikke bare lengden. Husker første gang jeg så penisen til min første kjæreste...den var "normale" 16 cm, men jeg syns den var ENORM! :wow: Og det syns jeg fortsatt, selv om jeg har sett flere peniser siden den gang... Mye fordi den også har en over gjennomsnittet stor omkrets kanskje? Vel...jeg syns fortsatt hans er enorm. Så ikke legg ord om 20 cm i munnen på meg...

Det viktigste er uansett hvordan utstyret brukes, og hvordan alt det andre gjøres. For jenter er ikke alltid penetreringen det viktigste. Det du gjør med fingre, tunge, hender, ord, blikk og hele deg kan ofte være tusen ganger viktigere. Trening gjør mester, og det gjelder for oss jentene også. ;)

Lenke til kommentar
Så ikke legg ord om 20 cm i munnen på meg...

7659916[/snapback]

Og ikke legg noe annet i munnen på henne heller.

I'm looking at you, Axes.

7659951[/snapback]

Hahaha, jeg ventet meg den... ;)

Lenke til kommentar
Da burde du lære deg å kontrollere vaginalmusklene, for å øke begges nytelse. Jenter som krever over 20cm gjør livet for vanlige gutter elendig.

7657045[/snapback]

Marley, kjære deg. Jeg har mer enn full kontroll på vaginamusklene. Over gjennomsnittet bra, for å si det sånn, så jeg tror IKKE det er der problemet ligger.

Og: hvem sa noe om over 20 cm? jeg sa ganske tydelig: over gjennomsnittet er digg for noen, under er digg for andre...for min del klager jeg slett ikke på en gjennomsnitlig penis, men noen ganger passer ikke "formene" sammen heller...det bare gir meg ingenting...og da spiller det null rolle om jeg kniper som en heltinne...

Forøvrig kan også tykkelsen ha noe å si, ikke bare lengden. Husker første gang jeg så penisen til min første kjæreste...den var "normale" 16 cm, men jeg syns den var ENORM! :wow: Og det syns jeg fortsatt, selv om jeg har sett flere peniser siden den gang... Mye fordi den også har en over gjennomsnittet stor omkrets kanskje? Vel...jeg syns fortsatt hans er enorm. Så ikke legg ord om 20 cm i munnen på meg...

Det viktigste er uansett hvordan utstyret brukes, og hvordan alt det andre gjøres. For jenter er ikke alltid penetreringen det viktigste. Det du gjør med fingre, tunge, hender, ord, blikk og hele deg kan ofte være tusen ganger viktigere. Trening gjør mester, og det gjelder for oss jentene også. ;)

7659916[/snapback]

Til informasjon, jeg prøvde å presentere et ytterpunkt. Jeg skal ikke uttale meg om din vaginale kontroll, men det virket som om du satte over gjennomsnittet som et krav når du skrev det om å ikke kjenne noe.

Steffy: Herligt. :love:

Lenke til kommentar
Ligger hun bare der får hun bare ha det så godt. Gidder hun ikke bidra skal hun heller ikke forvente noe,

7603851[/snapback]

Er helt enig, og regner ikke meg selv som passiv og som en som "bare ligger der".

Men jeg vet jo ikke om jeg gjør MASSE NOK?? Så da lurer jeg på om noen gutter kan forklare; hva er det dere mener jenta SKAL gjøre for at det skal bli bra sex?

(Når hun ligger under da, mener jeg..)

Knipe, kysse, beføle, være med å "jokke"/hjelpe til med rytmen, lage lyder osv.

Men hva mer kan man få gjort når man ligger under der??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...